Nechtěli by využít MS a trochu rozšířit tým? F4 je tu kolik let a Skyrim ještě déle... M yslím, že obě značky mají potenciál vytěžit hráče častěji než jednou za 10+ roků... A možná by neuškodila právě samostatná parta, vyvíjející případně něco "nového", viz ten starfield.. (Přesun nápadů., zkušeností, lidí mezi týmy beru jako přínos... Možnost si třeba před vydáním půjčit víc programátorů a odladit chyby a podobně)
Odpovědět1 0
Když to nebude zabugované i 10 let od vydání, už to nebude Fallout...
Odpovědět1 0
Poslední dobrá hra - opravdu od Mrkvosoftu - byl Freelancer :)
Odpovědět0 0
Age of Empires 2 překonat nelze.
Odpovědět0 0
Verím, že microsoft má rozum a dá robiť Fallout 5 jediným ľudom ktorým to prináleží, čiže sú to tvorcovia od "Obsidian Entertainment" a "InXile Entertainment" (obe už vlastní Microsoft), z veľkej časti sú to prapôvodný tvorcovia Fallout a Fallout 2...a navyše jediný novodobý Fallout, ktorý za niečo stál, respektíve bol fakt dobrý, tak bol "Fallout - New Vegas" a na ňom pracovali práve ľudia z Obsidianu a mám taký pocit, že aj nejaký ľudia z InXile....bolo to tam cítiť na každom kroku, že to má toho správneho ducha. Veľmi sa na to teším a verím, že to nevznikne na nejakom Engine paškvile od Bethesda-y, ale na Unreal Engine 5, tak ako sa šušká.
Odpovědět1 0
Ešte doplním, že Obsidian dokončí The Outer Worlds 2 a môže sa pustiť do Fallout 5...navyše InXile po dokončení Wasteland 3 (duchovný predchodca série Fallout) už na tom možno začali makať :-)
Odpovědět0 0
Jak bych jim to tak přál aby se to hodně povedlo. Fallout mam rad, ale 4 už znám nazpaměť :o(
Odpovědět0 0