13.2.2017 04:22
Fox_25Ahoj,
tak se mi stala nemilá věc, když jsem vstal tak na monitoru byla tma ale PC jelo, po resetu systém naběhl, ale prohlížeč se neustále restartoval, pak přišlo pár klasických BSOD a nakonec os nenaběhl kvůli vadným systémovým souborům. Dokonce nefungovala ani instalace OS, také kvůli vadným sys. souborům.
Nakonec jsem vylučovací metodou vyřadil vadný modul.
Jedná se o paměti Kingston HyperX, viz odkaz níže. Také jsem psal na podporu zda mohu u těchto pamětí ještě uplatnit RMA, ovšem všiml jsem si že chtějí účtenku. Tu sice mám, ale vyšla nejspíš z termotiskárny protože většina je nečitelná. Zkusím s tímto problémem zajít do obchodu kde jsem paměti koupil, nejspíš s tím něco udělají, ale co když ne, dá se to ještě nějak řešit? Už jsem se ptal po známých kteří mají tyto paměti na účtenku, no a nemá nikdo, takže pokud budou mít problém tak to taky nějak budu muset vyřešit.
http://www.kingston.com/datasheets/KHX1600C9D3X2K2_8GX.pdf
tak se mi stala nemilá věc, když jsem vstal tak na monitoru byla tma ale PC jelo, po resetu systém naběhl, ale prohlížeč se neustále restartoval, pak přišlo pár klasických BSOD a nakonec os nenaběhl kvůli vadným systémovým souborům. Dokonce nefungovala ani instalace OS, také kvůli vadným sys. souborům.
Nakonec jsem vylučovací metodou vyřadil vadný modul.
Jedná se o paměti Kingston HyperX, viz odkaz níže. Také jsem psal na podporu zda mohu u těchto pamětí ještě uplatnit RMA, ovšem všiml jsem si že chtějí účtenku. Tu sice mám, ale vyšla nejspíš z termotiskárny protože většina je nečitelná. Zkusím s tímto problémem zajít do obchodu kde jsem paměti koupil, nejspíš s tím něco udělají, ale co když ne, dá se to ještě nějak řešit? Už jsem se ptal po známých kteří mají tyto paměti na účtenku, no a nemá nikdo, takže pokud budou mít problém tak to taky nějak budu muset vyřešit.
http://www.kingston.com/datasheets/KHX1600C9D3X2K2_8GX.pdf