reklama
Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně

Vliv výkonu PC na rychlost internetového připojení

fejda (7)|15.11.2007 15:50
V tomto oboru jsem amatér PC mám spíše na hry.Problém je v tom,že na mém pc je rychlost připojení cca100kb/s a na bratrově notebuku cca30kb/s.Máme to připojeno přes air live(asi reuter)každý jedním kabelem.Skoušel jsem ruzně přehazovat kabely mezi sebou výsledek stále stejný.Přece na to nemá vliv výkon pc.Moc bych ocenil kdyby mi někdo poradil čím to je.
Intri (3490)|15.11.2007 18:22
No, na toto ti odpoví pravděpodobně Eraser, až dorazí, ale osobně si myslím, že je klidně možné, že na toto konkrétně výkon vliv má. A to proto, že výkonnější počítač může být schopen rychleji odesílat požadavky a přijímat odpovědi, než ten pomalejší. Pokud je tedy internetová rychlost výrazně omezena ( třeba na těch 130 kb/s - předpokládám, že nemáš na mysli 130 kB/s ), je možné, že požadavky rychlejšího PC předává router do internetu rychleji, resp. předá jich za stejnou dobu více.

Ale toto je jen moje teorie, kterou jsem si teď vymyslel, nevím to z vlastní zkušenosti nebo na základě nějaké jistoty.
pavel_p (993)|15.11.2007 22:07
Každé PC, i kdyby bylo přes 10 let staré má dostatečný výkon na to, aby zvládalo zpracovávat data přicházející po síti (starší disky nemají dostatečný výkon na jejich čtení nebo zápis u 100mbit sítě.

Nepřenáší bratrův notebook nějaká jiná data bez vašeho vědomí? (mám tím na mysli nějaké bestie odesílající spam apod.) Bliká nebo svítí kontrolka sítě i když počítač nemá posílat žádná data?

Přenáší počítače data současně? Pak je rychlost ovlivněna tím, který počítač má navázaných víc spojení -takže pokud na jednom běží bittorrent, direct connect, nebo je nainstalován nějaký download manager bude tento počítač dost podstatným způsobem blokovat připojení toho druhého.