reklama
Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně

Grafické karty: bude mi stačit 300W zdroj??

Neregistrovaný (0)|29.11.2007 00:35
Jméno tazatele: Jirka

Znění dotazu:
chci si koupit sapphire radeon x1950 GT, 256 Mb, dd3 , myslíte že mi bude stačit 300w zdroj ???

PC AMD burton 2500+, 512 RAM, 200GB disk
poradte ddik plana

HW a SW počítače jehož se dotaz týká:
speedsnail (4876)|29.11.2007 00:55
ze Burton :D.. no ale k věci. Záleží hlavně na značce zdroje. 300W Fortron bez problémů. 300W Eurocase bych neriskoval. Takze zjisti znacku zdroje, pak se muzeme bavit dal.
// K takovyhle grafice si urcite dokup dalsich 512 Ram.
Neregistrovaný (0)|29.11.2007 01:11
Hm tak jsem se koukal na ten typ zdroje a je to ten zminovany eurocase 300w . Já jsem v teto oblasti laik takze myslite že silnější zdroj?? a co by se mohlo stat??? kdybych ponechal puvodní.
boboco (1987)|29.11.2007 01:19
Mohlo by dojít k nestabilitě a padání systému, což ještě není nic tak hrozného, v horším případě ke zničení zdroje a možné je bohužel i poškožení ostatních komponentů - tj. deska, grafika, disky, mechaniky... Nestává se to často, ale stát se to může. Podle mě se vždy vyplatí zainvestovat párset korun do zdroje a klidně spát. Tento zdroj by pro vás mohl být ideální volbou: http://www.nejlevnejsipocitace.cz/shop/modecom-zdroj-feel3-400w-120mm-fan-24pin-sata-konektor-pfc-p-20768.html
Neregistrovaný (0)|29.11.2007 01:26
A ještě jedna otázka myslíte si že jsem koupí teto karty udělal dobře v porovnání ceny (3000 kč), výkonu a mé současné pc sestavě?? P.S. dodávám že rád hraju hry
Pixel461 (17)|29.11.2007 01:27