Splinter Cell
[QUOTE=Aytech;71347]Ahoj, Hraje tady nekdo Splinter Cell Chaos Theory?[/QUOTE]
jj, ještě se dostat k double agentovi :)
jj, ještě se dostat k double agentovi :)
[QUOTE=Aytech;71373]Zadnu z misi jsem neprosel se 100% statistikou. je to vubec mozne?:)[/QUOTE]
Řekl bych, že není možné projít na 100%... nesměl bys vzbudit jakýkoli zájem, nikoho nezabít, minimálně omračovat atd...
Řekl bych, že není možné projít na 100%... nesměl bys vzbudit jakýkoli zájem, nikoho nezabít, minimálně omračovat atd...
Chaos Theory jsem dohrál několikrát a to i na nejtěžší úroveň a 100% není vůbec problém. Pravidla jsou následující - nezabíjet - pouze omračovat, nejlépe se připlížit zezadu, občas použít elektriku a jiné omráčení "na dálku". Pravidlo 2 No Alarms - chce to trpělivost a nevrhnout se někam po hlavě. Stíny, rychlost pohybu aneb kolečko myši v akci. A je téměř vždy více cest. Spoustě stráží se dá vyhnout.
Pravidlo 3 - všechy secondary objectives splnit. Trocha hledání a je to v pohodě. Tedy možná mimo identity Milan Nediche - pomoc dálkového mikrofonu přes sklo včas.
Nebát se použít nalákání - zahvízdat, přitisknou za roh, etc.
Jinak omračením pomocí pušky lze dostat s trochou šikovnosti i dvě stráže na jednou. A velmi užitečná je EMP rušička na pistoli. V Bance v Panamě nezbytná na konci - čidlo alarmu.
Základní metodika - připlížit se, chytnou pod krkem, zatáhnout do kouta, vyzpovídat, omráčit.
Pravidlo 3 - všechy secondary objectives splnit. Trocha hledání a je to v pohodě. Tedy možná mimo identity Milan Nediche - pomoc dálkového mikrofonu přes sklo včas.
Nebát se použít nalákání - zahvízdat, přitisknou za roh, etc.
Jinak omračením pomocí pušky lze dostat s trochou šikovnosti i dvě stráže na jednou. A velmi užitečná je EMP rušička na pistoli. V Bance v Panamě nezbytná na konci - čidlo alarmu.
Základní metodika - připlížit se, chytnou pod krkem, zatáhnout do kouta, vyzpovídat, omráčit.
[QUOTE=Mechanus;71716]Chaos Theory jsem dohrál několikrát a to i na nejtěžší úroveň a 100% není vůbec problém. Pravidla jsou následující - nezabíjet - pouze omračovat, nejlépe se připlížit zezadu, občas použít elektriku a jiné omráčení "na dálku". Pravidlo 2 No Alarms - chce to trpělivost a nevrhnout se někam po hlavě. Stíny, rychlost pohybu aneb kolečko myši v akci. A je téměř vždy více cest. Spoustě stráží se dá vyhnout.
Pravidlo 3 - všechy secondary objectives splnit. Trocha hledání a je to v pohodě. Tedy možná mimo identity Milan Nediche - pomoc dálkového mikrofonu přes sklo včas.
Nebát se použít nalákání - zahvízdat, přitisknou za roh, etc.
Jinak omračením pomocí pušky lze dostat s trochou šikovnosti i dvě stráže na jednou. A velmi užitečná je EMP rušička na pistoli. V Bance v Panamě nezbytná na konci - čidlo alarmu.
Základní metodika - připlížit se, chytnou pod krkem, zatáhnout do kouta, vyzpovídat, omráčit.[/QUOTE]
Mě nejvíc zničila část na letišti v LA, nějak mi při tom rupali nervy :D
Pravidlo 3 - všechy secondary objectives splnit. Trocha hledání a je to v pohodě. Tedy možná mimo identity Milan Nediche - pomoc dálkového mikrofonu přes sklo včas.
Nebát se použít nalákání - zahvízdat, přitisknou za roh, etc.
Jinak omračením pomocí pušky lze dostat s trochou šikovnosti i dvě stráže na jednou. A velmi užitečná je EMP rušička na pistoli. V Bance v Panamě nezbytná na konci - čidlo alarmu.
Základní metodika - připlížit se, chytnou pod krkem, zatáhnout do kouta, vyzpovídat, omráčit.[/QUOTE]
Mě nejvíc zničila část na letišti v LA, nějak mi při tom rupali nervy :D
[QUOTE=Smeli;71719]Mě nejvíc zničila část na letišti v LA, nějak mi při tom rupali nervy :D[/QUOTE]
Ne že bych chtěl být kverulant, ale LA letiště v Chaos Thery nebylo. Chaos Theory je o krizi v Pacifiku. LA letiště bylo v SC2 Pandora Tomorrow. Ale jinak ty nervy docela chápu, šílené to bylo dost. Nicméně Chaos Theory mám vůbec nejradši.
Ne že bych chtěl být kverulant, ale LA letiště v Chaos Thery nebylo. Chaos Theory je o krizi v Pacifiku. LA letiště bylo v SC2 Pandora Tomorrow. Ale jinak ty nervy docela chápu, šílené to bylo dost. Nicméně Chaos Theory mám vůbec nejradši.
[QUOTE=Mechanus;71721]Ne že bych chtěl být kverulant, ale LA letiště v Chaos Thery nebylo. Chaos Theory je o krizi v Pacifiku. LA letiště bylo v SC2 Pandora Tomorrow. Ale jinak ty nervy docela chápu, šílené to bylo dost. Nicméně Chaos Theory mám vůbec nejradši.[/QUOTE]
Ach, njn, tohle se stane když člověk hraje jednotlivé díly na přeskáčku...:o
Ach, njn, tohle se stane když člověk hraje jednotlivé díly na přeskáčku...:o
Me taky nastvala cast Disabled, kde jsem nijak nemohl stahnout algoritmy s pocitace. stravil s tim spoustu casu, nekolikrat jsem se vzdaval a nehral nekolik dny:) Nevim, jak me to vyslo pak, myslim, ze kdyz zmacknes Security Access, tak jeste musis tam neco udelat, ne jen cekat ze se ti to otevre.
v nekterych mistach proste nejde nikoho nezabit, napriklad v misi v Japonsko, nepamatuju, jak se jmenuje, ale v zacatku ten straz me porad slysel a nemohl jsem ho obejit. tam jsem ho zastrelil:), taky jsem tam nenasel posledny mikrofon
v nekterych mistach proste nejde nikoho nezabit, napriklad v misi v Japonsko, nepamatuju, jak se jmenuje, ale v zacatku ten straz me porad slysel a nemohl jsem ho obejit. tam jsem ho zastrelil:), taky jsem tam nenasel posledny mikrofon
Kdyz straz nedokazes obejit z jakehokoliv duvodu, tak potom pouzij mod na zbrani na omracovani (napr. elektriku), samozrejme za predpokladu ze straz neni pod kamerou. Jinak mikrofony si vsechny z hlavy nepamatuju. Vim jen ze posledni byl nekde u skleniku, jeden na zdi kde strazny koukal na telku, ale dal fakt nevim. Pouzij videni na elektroniku
Dnes jsem prosel celu hru, ale steine se mi nepodarilo na 100%. v posledni myse jsem zabil jen 3 straze, az po povoleni pulkovnika:). vsechni secondary objectives jsem splnil, omracil maximalne 5 strazu, ale statistika je 89%. Myslim ze nemel jsem zabyvat any jednoho, ale to by byla strasna nuda:)
Eh, jedina mise, ve ktere je problem udelat 100% jsou ty lazne. Hlavne protoze kdyz poslouchate v te sachte, tak vas vzdycky nekdo uvidi, ackoliv to nepoznate. Aby bylo 100%, musi se poodlezt zpatky tak, ze na ne sice nevidite, ale slysite rozhovor. Mozna pak jeste ten konec. Nejdriv projit mistnost s trema guardama s night visionou, ale staci jeden kourovej granat a pohoda. Vypinani bomb na konci s trochou skillu se da taky v poho, hlavne kdyz je omracujete sticky schockerem...
Co je ale opravdu orisek a nehoraznej problem, je udelat vsechno nejenom na 100%, ale s 0 (nulovejma) statistikama. Ja dal vsechny, krome tech lazni. Ty jsou na konci fakt vo hubu, kdyz nesmite nikoho ani omracit :-)
Co je ale opravdu orisek a nehoraznej problem, je udelat vsechno nejenom na 100%, ale s 0 (nulovejma) statistikama. Ja dal vsechny, krome tech lazni. Ty jsou na konci fakt vo hubu, kdyz nesmite nikoho ani omracit :-)