reklama
Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně

DVD vypalovačka GSA-H50L

Martynek (2)|13.12.2007 21:11
Dobrý den, mám problém u této vypalovačky. Po připojení mi zamrzává počítač, kdykoliv(když vypaluju, jsem na internetu,atd.). Když ji odpojím, vše funguje. Ale k čemu by mi byla nefukční vypalovačka. Zkusil jsem ji u kámoše a u něj normálně funguje, takže u reklamace bych neuspěl. No jo, ale co s tím... Nejdřív jsem si myslel, že mi to nestíhá zdroják, ale kdyby to bylo zdrojákem, tak by se počítač asi restartoval a nezamrzával. Zkusil jsem vypojit i druhou mechaniku, která je jenom čtecí, ale ani potom to nešlo. Drivery jsem už zkoušel nainstalovat, žádný výsledek ale nebyl. Nevíte, co s tím?

Tady přikládám log z programu Everest(konfigurace PC) bez připojení obou mechanik
http://everest.powerpetan.com/Report.txt
Maximus12 (763)|13.12.2007 23:17
zkus updejtnout firmware třeba by to pomohlo
Intri (3490)|13.12.2007 23:25
I tak bych rozhodně vyzkoušel, jak se to bude chovat s jiným, kvalitnějším nebo silnějším zdrojem.

Update firmwaru by mohl pomoct, předtím ale vyzkoušej ještě kompletní odebrání všech CD/DVD ovladačů ze systému, odpojení mechaniky, nastartování, zapojení mechaniky a zase nastartování. Windows by si ji měl najít a automaticky nainstalovat čerstvé čisté ovladače.
Pavel Boček (4169)|14.12.2007 00:11
Mrknul bych po novějším BIOSu, jestli nějakej je. A ten zdroj je co zač, jak říkal Intri...?
Martynek (2)|14.12.2007 13:58
firmware jsem zkoušel, nepomohlo. S tím zdrojem, nevím, kde bych ho měl vzít, žádnej náhradní nemám a kupovat kvůli tomu zdroj je blbost... S tím jak říkal intri, že mám odebrat všechny CD/DVD ovladače, tak to mám kde odebrat?
Pavel Boček (4169)|21.12.2007 20:05