Nehlasi se dvd ve win
Predvcera jsem zapojil dvd mechaniku, ktera pred tim fungovala bez problemu. Nyni se v biosu hlasi spravne, ale ve win ne. Jde otevrit/zavrit jen kdyz dam ve spravci zarizeni vyhledat zmeny hardware. V biosu jde otvirat i tlacitkem. Dioda furt blika. Mam ji zapojenou spolecne s pata hdd, ktery je master. Na vypalovacce mam prehozeny jumper na Slave a je zapojena na konec ide kabelu. Mel jsem to tak i s podobnym modelem, vse fungovalo. Ve spravci mam jedno zarizeni - nezname, pres net nejde aktualizovat ovladace, je pry pripojene k Systém vyhovující systému ACPI. Jestli se nepletu, psalo to i predtim, ale jisty si nejsem. Mam Win XP SP
Mam dvě mechaniky na jednom kabelu a ta co je na konci je SLAVE a co je ve středu tak MASTER. Žádnej problém mi to nedělá, takže v tomhle bych problém neviděl. Zapoj ji samostatně na kabel jestlí máš možnost a uvidíš co to udělá. Pokud nemáš na tom HDD system tak ho prostě odpoj. Ale jak se tam divam na tvuj podpis, tak na tom IDE maš system co.... Může to byt i nějaky HW konflikt.
[QUOTE=Zoidik;81222]Mam dvě mechaniky na jednom kabelu a ta co je na konci je SLAVE a co je ve středu tak MASTER. Žádnej problém mi to nedělá, takže v tomhle bych problém neviděl. Zapoj ji samostatně na kabel jestlí máš možnost a uvidíš co to udělá. Pokud nemáš na tom HDD system tak ho prostě odpoj. Ale jak se tam divam na tvuj podpis, tak na tom IDE maš system co.... Může to byt i nějaky HW konflikt.[/QUOTE]
Na ide mam hdd s daty a na konci na slave to dvd. System mam na sata HDD.
Na ide mam hdd s daty a na konci na slave to dvd. System mam na sata HDD.
stavik : tak zkus odpojit ten HDD co to udělá. Jinak podle mě umístění MASTER/SLAVE na kebelu je putna. I HDD na kterým jsem měl provizorní system nastavený na MASTER byl na středu kabelu a mechanika na konci SLAVE a pohoda klídek fungovalo to