Favicon Svetmobilne.cz  Svět mobilně Favicon Svetaudia.cz  Svět audia Favicon TVFreak.cz  TV Freak   Fórum Favicon Digimanie.cz  Digimanie   Fórum   Galerie
Strana 1 z 5 123 ... PosledníPoslední
Zobrazené výsledky: 1 až 15 z 75

Téma: Notebook do 15 000 Kč....

Občasný diskutér Avatar uživatele cenelu
    Registrace
    Jan 2008

Ahoj,chtěl bych si pořídit nový notebook.Jelikož jsem student a přes týden jsem na intru tak bych chtěl něco s sebou.Notebook by měl hlavně sloužit k práci ve Wordu,úpravě fotek ve photoshopu,občasné úpravě videa,sledování filmů a občasné hraní her např.:CS 1.6,Stronghold Crusader,GTA Vice city atd.....Nevadí pokud bude notebook težší a s většími rozměry.Děkuji za návrhy
    Odpovídat lze po přihlášení

Starousedlík SHW Avatar uživatele Janyk1
    Registrace
    Feb 2007

takže to chce XP, tak 1GB ram, Core2duo, rychlej HDD, dobrou výdrž?,sledování filmů-v HD?Asi ne, pak by to chtělo visty, ty víc ramek a to větší cenu...Ty hry nejsou moc náročný na grafiku, myslím že se něco dá vybrat, mrknu se

To se těžko shání, pod 15 sou hodně bez OS, nebo s jednojádrovým CPU, což se na střih videa zrovna moc nehodí.....jak u AMD tak Intel

To chce tak C2D 5xxx

EDIT:jenom takovej nápad, co se poptat tu na bazaru?
    EDIT2:OT:tak už mu někdo taky poraďte.Už je to tu 2 hodiny...
    EDIT3:tak zitra
    Naposledy upraveno uživatelem P@pi: 20-01-2008 v 00:06

Starousedlík SHW Avatar uživatele Intri
    Registrace
    Sep 2007

Dneska se tady jeden takový notebook řešil. Myslím, že nic hezčího než toto: http://www.lan-shop.cz/notebooky/fujitsu-siemens/56098 nenajdeš.

Moderátor Avatar uživatele speedsnail
    Registrace
    May 2006

Nebo klasickou 2310,1G ram dvojici kolem 13500.
    Lenovo N200: http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=50273 (nutno dokoupit 512 (300,-) nebo 1024 (450,-) ram, v základu jen 512),a
    Toshiba L40 : http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=50716 (2x512. pro XP dostačující)

Registrace
    Feb 2007