reklama
Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně

Win XP, možnost bluetooth.Prosím o radu!

Digo (24)|1.2.2008 10:17
Zdravím, mám připojen (v USB) bluetooth MSI star key 2.0 V2 a nainstalován přibalený soft. Na nějakých diskuzích lidé psali, že do mobilu dostanou soubory tak, že v PC na něj kliknou pravým tl. myši -> odeslat -> bluetooth a vyberou si zařízení.

Problém: i při zapojení BT mi chybí (po kliknutí na soubor pr.tl.myši) v položce "odeslat" možnost bluetooth. Nevíte někdo jak aktivovat tuto možnost v nabídce "odeslat" nebo v čem je zakopaný pes.. ? Děkuju všem co jakkoliv pomůžou..

Ps: chci přenést soubory,které nejspíš jinak odeslat nejdou než takto, jsem laik, na obrázku je vidět, že chybí možnost odeslání přes bluetooth.
odeslat.JPG
Zeli (397)|1.2.2008 10:41
Proc v nabidce odeslat neni polozka bluetooth nevim, zkusil bych reinstal. Nejsem si ani jistej, jestli lze takto odesilat data na telefony, ktere nepodporuji mass storage, ale jeste to lze takto: v trayi pravym tlacitkem na ikonu BT - quick connect - file transfer - vyber tveho telefonu. Nejdriv je ale nutne PC s telefonem sparovat. Jinak by mely jit data kopirovat prez program od vyrobce telefonu.
Digo (24)|1.2.2008 12:38
Mám n6230i a chci dostat aplikace do telefonu, jenže ty se spustí pouze v jedné, k aplikacím určené, složce na níž není přístup přes soft od "BT klíčenky" a sw od nokie píše chybu (zkoušel jsem víc verzí). Právě proto jsem chtěl použít to odeslat přes BT (jak popisují jinde, že funguje) a byl by klid. Z nezjištných důvodů mi to nejde.. v trayi mám ikonku bt, ale tam to taky nejde.. moc tomu nerozumím..