Favicon Svetmobilne.cz  Svět mobilně Favicon Svetaudia.cz  Svět audia Favicon TVFreak.cz  TV Freak   Fórum Favicon Digimanie.cz  Digimanie   Fórum   Galerie Společnost oXy Online s.r.o.
Strana 1 z 2 12 PosledníPoslední
Zobrazené výsledky: 1 až 15 z 27

Téma: hd 3850 chladič jede furt na max otáčky

Nováček
    Registrace
    Nov 2007

dneska mi přišla hd 3850 od Powercoloru s chladičem od zerothermu a ten jede futr na max. a to je docela už vysavač, kartu jsem pořizoval především kvůli němu tak bych byl nerad kdyby jí muset měnit za něco jiného. ještě upozorňuji že jsem docela amatér, tak mě prosím hned neukamenujte
    Odpovídat lze po přihlášení

Čestný člen Avatar uživatele johny__g
    Registrace
    Sep 2007

Nainstaluj ATi Tray Tools a tam zkus nastavit nižší otáčky.

Starousedlík SHW / Pilot TMF Avatar uživatele elpsycho
    Registrace
    Nov 2006

Powercolor 3850/3870 ve verzi PCS se Zerothermem regulovat nejde. Stejně tak Gigabyte se Zalmanem VF-700, ten je ale aspoň tichý.

Starousedlík SHW
    Registrace
    May 2006

Citace Původně odesláno od elpsycho Zobrazit příspěvek
    Powercolor 3850/3870 ve verzi PCS se Zerothermem regulovat nejde. Stejně tak Gigabyte se Zalmanem VF-700, ten je ale aspoň tichý.
    Vážně? To se mi zdá divné. ATT ale určitě pro jistotu vyzkoušej. Pokud to opravdu nepomůže podívej se po jiném (tichém) chladiči.

Starousedlík SHW / Pilot TMF Avatar uživatele elpsycho
    Registrace
    Nov 2006

Sám jsem ji doporučil známému jako parametrově nejvýhodnější HD3850, ale po tom co tu první člověk napsal že mu regulovat nejde jsem začal googlovat. Vygooglil jsem thread na silentpcreview, podle kterého to nejde, podle majitelů v diskusi na newegg.com to taky nejde...a ještě jsem se ptal jednoho majitele na EHW fóru a ten mi taky potvrdil že to nejde...škoda, no, výrobce ušetřil pár korun a zmrvil jinak výbornou kartu Takže jsme změnili objednávku na referenční HIS, který bude tichý aspoň ve 2D.

Moderátor Avatar uživatele speedsnail