R Peter R_Virus02
To je to najhoršie obtiahnutie čo som kedy videl ...maximalne krivé a kockaté ..kde si to robil ? SKICAR ?
DrDeath - Heh, ze skicar :D Problem je v tom, ze ten wall som urobil na rychlo a potom sa mi podarilo zmazat PSD-cko :( Viem ze to nie je ziadna konkurencia vytvorom od Papiho alebo Kachny, ale tak co uz :)
jsem věčný začátečník, ale myslím že by byla možná úprava i v jpg,ten monitor vidim oňafanej i já,s mym stařečkem monitorem
Heh, Pitrisek - ty si v ziadnom prispevku neodpustis narazku na tvojho "Starouska monitora" - mimochodom, porovnajte si tento wall z rozpracovanych wallpaperov s tymto - upravil som ho aj v JPEG, ale zazraky s tym uz bohuzial neurobim :( Mimochodom - DrDeath - nechcem byt neprijemny, ale ten tvoj Jin/Jang mi pride ovela viac "Skicarovitejsi", ale nic v zlom, je to pekná práca ;)
[QUOTE=R Peter R;105331]Heh, Pitrisek - ty si v ziadnom prispevku neodpustis narazku na tvojho "Starouska monitora" - mimochodom, porovnajte si tento wall z rozpracovanych wallpaperov s tymto - upravil som ho aj v JPEG, ale zazraky s tym uz bohuzial neurobim :( Mimochodom - DrDeath - nechcem byt neprijemny, ale ten tvoj Jin/Jang mi pride ovela viac "Skicarovitejsi", ale nic v zlom, je to pekná práca ;)[/QUOTE]
jing jang je robeny vo photoshope :) z 1 ciarky a troch kuzkov :) ...
jing jang je robeny vo photoshope :) z 1 ciarky a troch kuzkov :) ...
Vsak ja som nic nepovedal, ze by nebol robeny v PS :) S tym monitorom som zacinal s cistym platnom a trochu to aj na nom vidiet, hlavne tie nekvalitne hrany a obtiahnutia :( Keby som len neodpasol to PSD-cko, tak sa s tym este velmi rad pohram...
[QUOTE=R Peter R;105335]Vsak ja som nic nepovedal, ze by nebol robeny v PS :) S tym monitorom som zacinal s cistym platnom a trochu to aj na nom vidiet, hlavne tie nekvalitne hrany a obtiahnutia :( Keby som len neodpasol to PSD-cko, tak sa s tym este velmi rad pohram...[/QUOTE]