reklama
Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně

pametova karta - nejde precist

Destr (3)|16.4.2008 14:54
Mam problem s pametovou kartou. Fotoaparat Minolta. Nalouskal jsem par fotografii a najednou na fotaku hlaska "card error" no card. Zkousel jsem znamou metodu "zapnout - vypnout" ale od te doby ani tuk. Porad hlaska "card error - no card" Inu vlozil jsem kartu do PC do ctecky. Ctecka karet se sice rosviti, ze je karta vlozena. Presto windows hlasi "vlozte disk do jednotky" jakoby tam karta nebyla.

Primarni ukol je: zachranit fotky
Sekundarni ukol je: alespon zachranit kartu pred smrti.
johny__g (6387)|16.4.2008 15:00
Nějak nevidím co je to za typ karty.
Ale stejně si myslím že je po ní a už ji nezachráníš. Jedině reklamovat pokud je v záruce.
Destr (3)|16.4.2008 15:16
[QUOTE=johny__g;112971]Nějak nevidím co je to za typ karty.
Ale stejně si myslím že je po ní a už ji nezachráníš. Jedině reklamovat pokud je v záruce.[/QUOTE]

Compact Flash - Pretec 1GB.

a je skoro nova, takze reklamace by byla v pohode, nehlede na to ze CF stoji dneska par stokorun. Jde mi spis o ty fotky.
Leroj (271)|16.4.2008 15:24
Ahoj, skus program RescuePro - dodává se s lepšími kartami od San Disku.
Tady je ke stažení, ale nevim jestli je plně funkční - http://rescuepro.lc-technology-international-inc.qarchive.org/
Pokud se ti to v něm nepovede, tak už ti moc nadějí nedávám. Napiš jak to dopadlo, ještě bych možná sehnal tip na pár programů, ale ten RP je asi nejlepší.
johny__g (6387)|16.4.2008 15:53
Obávám se že sebelepší soft tady nepomůže když ta karta prostě nejde načíst - myslím že bude v háji na HW úrovni. Ale za vyzkoušení nic nedáš, že.
Destr (3)|16.4.2008 20:27