Favicon Svetmobilne.cz  Svět mobilně Favicon Svetaudia.cz  Svět audia Favicon TVFreak.cz  TV Freak   Fórum Favicon Digimanie.cz  Digimanie   Fórum   Galerie
Zobrazené výsledky: 1 až 13 z 13

Téma: html

Obyvatel SHW
    Registrace
    Apr 2009

Ahojky.Jsem v této oblasti začátečník.Mohl by mě někdo poradit jakým způsobem se mám začít učit psát html?Mylím třeba doporučit nějakou srozumitelnou literaturu popřípadě nějaké www stránky.Připomínám že jsem začátečník.Díky za každou radu
    Odpovídat lze po přihlášení

Obyvatel SHW Avatar uživatele noegoncz
    Registrace
    Mar 2008

ahoj,
    mohl bych doporučit web http://www.jakpsatweb.cz/
    Používal jsem to před pár lety a je tam dost podrobně a srozumitelně hodně věcí popsaných.Hlavně úplný začátek...
    každopádně webů s návody je dnes hodně, stačí dát do google správné slova. Třaba : jak na html

Starousedlík SHW Avatar uživatele Maximus12
    Registrace
    May 2006

Já se základya tak něco kolem učil z těchto knih:

Tvorba WWW stránek pro úplné začátečníky (Cpress je na webu sice už nemaj, ale dali by se možná eště sehnat.. )

tady link jak to vypadá..
    http://www.lan-shop.cz/knihy/computer-press/14758

Čestný člen Avatar uživatele mech13
    Registrace
    May 2006

jednoznacne doporucuju www.jakpsatweb.cz je to tam fatk perfektne vsechno vysvetleno a rozebrano

jinak dalsi zdroj je studovat praci jinych, takze hledat ruzne jednoduche fanouskovske stranky a divat se na ne (tam ovsem nemusi byt pouzito zrovna elegantni a efektivni reseni, takze je potreba se zamyslet co za basnika to asi tvorilo a jak moc tomu verit)

Nováček Avatar uživatele jonmar
    Registrace
    Jun 2007

Zkus taky www.programujte.com (sekce Webdesign,->Html)

Čestný člen Avatar uživatele P@pi
    Registrace
    May 2006