Favicon Svetmobilne.cz  Svět mobilně Favicon Svetaudia.cz  Svět audia Favicon TVFreak.cz  TV Freak   Fórum Favicon Digimanie.cz  Digimanie   Fórum   Galerie Společnost oXy Online s.r.o.
Strana 1 z 4 123 ... PosledníPoslední
Zobrazené výsledky: 1 až 15 z 56

Téma: nejhledanější jazyk

Pravidelný diskutér
    Registrace
    Apr 2008

Zajímalo by mě po jákých programovacích jazycích je na trhu práce největší poptávka. Nyní programuji v pythonu jenže s tím se asi nikdy nikde neuplatním protože nikdy jsem neviděl po programátorech v tomto jazyce poptávku. Má cenu se učit python nebo by to chtělo zvolit něco jiného (myslím z pracovního hlediska)
    Odpovídat lze po přihlášení

Starousedlík SHW
    Registrace
    Oct 2006

Obecne nejpouzivanejsi jazyk je Delphi. Ale nejvetsi umeni je sehnat poradneho ceckare ktery navic jeste rozumu takovemu tomu low-level programovani.

Občasný diskutér
    Registrace
    Jul 2006

Ja bych se toho nebal, python neni sice asi tolik zadanej jako treba Java nebo C++, ale uplatneni najdes podle me bez problemu. Ale nejlepsi je samozrejme umet co nejvic
    Naopak, znam lidi, co se ucili C a Javu a kdyz prisli do zamestnani, doucovali se python

Starousedlík SHW Avatar uživatele crasher.km
    Registrace
    Aug 2007

Citace Původně odesláno od hl.hl Zobrazit příspěvek
    Obecne nejpouzivanejsi jazyk je Delphi. Ale nejvetsi umeni je sehnat poradneho ceckare ktery navic jeste rozumu takovemu tomu low-level programovani.
    Delphi je vývojové prostředí , jazyk v delphi je Object Pascal

Starousedlík SHW
    Registrace
    Jul 2006

Na to mám trochu nekonvenční názor ...
    IMHO po programátorech informačních systémů jako SAP, Axapta, Navision, protože tyto jazyky se lidé nemají příležistost naučit a programátory je třeba vychovat nebo přeplatit jiné firmě.

Starousedlík SHW
    Registrace
    Oct 2006

Citace Původně odesláno od crasher.km Zobrazit příspěvek
    Delphi je vývojové prostředí , jazyk v delphi je Object Pascal