Nefunkční myš ve windows
Mám problém a nevím jak jej řešit. Najednou mi an jednom z počítačů přestala fungovat myš, myslel jsem že se polámala, výměna myši nepomohla, později po restartu jsem zjistil že myš funguje při výběru profilu uživatele win, ale na ploše samotné ne, pokudsil jsem se i z instal cd přeinstalovat ovladače ale taky nic, vyzkoušel jsem drátovou, bezdrátovou i usb myš ale na ploše windowsu ani v programech nefunguje, jenom při výběru profilu a zadávání hesla ve windowsech, než se plně spustí, nevím jak to řešit, prosím poraďte.
Nevim, nevim co s tim, usb myš mi teda jede, chtělo to jen čas na rozpoznani hardwaru, ale žádná myš připojená do pc jinym portzem než usb nejede :(
Možno odešel PS/2 port.
Jak jsou na tom kondenzátory na desce, czvlášť ty malé kolem portů, co je to za výrobce a typ ? :rules
Jak jsou na tom kondenzátory na desce, czvlášť ty malé kolem portů, co je to za výrobce a typ ? :rules
Kondenzátory na desce? to je an mě moc, s pc jsem více méně amatér... to že by odešel PS/2 port? to je možný? tak sám od sebe? ale asi by to dost vysvětlovalo, myš nemůže počítač najít ani jako hardware, buťto mám usb myš nebo žádnou, zkoušel sem přeinstalovat drivery, různý drivery.
Ale divný je že nejede ani bezdrátová myš když ju zapojím spolu s klávesnicí, klávesnice jede a myš ne.
Ale divný je že nejede ani bezdrátová myš když ju zapojím spolu s klávesnicí, klávesnice jede a myš ne.
[QUOTE=MarekVys;144238]Ale divný je že nejede ani bezdrátová myš když ju zapojím spolu s klávesnicí, klávesnice jede a myš ne.[/QUOTE]
To není nic divného. Z receiveru vedou dva konektory. Jeden pro klávesnici a jeden pro myš. Prostě pravděpodobně odešla jen zásuvka pro myš. Klávesnicová funguje nadále.
To není nic divného. Z receiveru vedou dva konektory. Jeden pro klávesnici a jeden pro myš. Prostě pravděpodobně odešla jen zásuvka pro myš. Klávesnicová funguje nadále.
[QUOTE=MarekVys;144242]A tedy v případě že odešel port pro myš, co se v pc musí vyměnit?[/QUOTE]