Nenacita HDD-doporucovany-vobec
Zdravim prave teraz my prisiel novy zdroj-Enermax PRO82+ 425W nova mechanika-Samsung SH-S203P a novy HDD-Samsung SpinPoint F1 3.5" 320GB HD322HJ vsetkymy doporucovany a problem je v tom ze ked som tam hodil zdroj mechaniku aj hdd tak vsetko okrem toho hdd ide len ten disk sa ani za nic nechce rozbehnut skusal som tam davat aj ten jumper potom som skusal poprehadzovat tie kabliky cim sa zapina a restartuje pc a stale to nejde moja doska je asus p4p800x tak som sy myslel ze to bude tam ale to by sa my nenacitavala ani ta mechnika a to je tiez na sata rozhranie tak budem rad ked my nejak poradite lebo som uz uplne mimo z toho.
Pokud se ti při zapnutí PC HDD ani neroztočí tak je bud špatně napájen nebo je to vadný kus... PC ti musí naskočit do biosu i bez HDD pokud se tak stane a HDD stále nefunguje tak jej zreklamuj , nebo zkotroluj jestli je dobře zatrčen napájecí kabel.
Po dokladnejsom prezreti toho zdroje som si vsimol ze na tom napajacom kabeli nie je jeden kablik a to znamen aze moja doska potrebuje tych 20 pinov a tam ich je iba 19 neviem ako je to mozne ale asi to bude tym tak to asi reklamujem alebo ak mate nejake ine napady ako na ten napajaci dam 20 kablikov tak poradte.
Zvláštní teď jsem se díval na zdroj co nemám v PC je to KME 350W a ten má na 20pin 22drátků .A ty pouze 19 . Ale nevím jestli to s tím může mít souvistlost jelikož mechanika ti funguje a ta je taky v zpaojena v SATA.
Spíše vídím chybu v HDD. Může tam být vadná hlava nebo hned ze začatku vadny sektory... Zkus ještě jinej kabel kterej vede do desky , nebo použij ten co máš do mechaniky na hdd
Spíše vídím chybu v HDD. Může tam být vadná hlava nebo hned ze začatku vadny sektory... Zkus ještě jinej kabel kterej vede do desky , nebo použij ten co máš do mechaniky na hdd