reklama
Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně

Zeli_casemod02

Zeli (397)|21.10.2006 22:38
Tento casemod je koncipovaný pro umístění na stůl ke stěně a plní funkci osvětlení klávesnice a stolu. Osvětlení klávesnice je víc než dostačující a i když je úplná tma dá se na ní v pohodě psát a to světlo stačí i ke čtení.

Použil jsem:
Middletower ModeCom Step 207
Překližka 12mm
Koženka
Plastová „L“ lišta
Tahokov
2x 120 větrák Thermaltake A2329 Silent Cat
Pasiv na procesor Noctua NH-U12
Pasiv na základovku Zalman ZM-NB32K
Redukce 3.5" do 5.25" montážní plechy
Tlačítka power a reset
10x LED bílá 3mm
2x vypínač



Nejprve jsem se zbavil plastového čela a levé bočnice case. Z původního čela plechové konstrukce jsem vyřízl přebytečný materiál. Odvrtal jsem nýty držáků mechanik a disků. Do těch plechů jsem vyřízl otvory na proudění vzduchu mezi disky a opět jsem je snýtoval, ale jinak zpřeházené. Celou tu konstrukci jsem o 90? otočenou přinýtoval zpět do kejsu, kvůli chlazení a umístění case na stole. Pak jsem se vrhnul na spodní očalouněný díl. Je to překližka slepená do „L“, do který jsou vyříznutý díry na DVD mechaniku, tlačítka power a reset a na dvojici USB. USBéčka jsou ty z kejsu a jsou do spodního dílu přilepený tavnou pistolí stejně jako power a reset. Celé jsem to očalounil koženkou za pomoci chemoprénu a nastřelovací pistole na sponky. Tlačítka power, reset a otevírání mechaniky se mačkají přes koženku. Vrchní díl case je slepen ze tří dílů překližky a je nalakovaný bezbarvým lakem. Z boku je do něj přímočarou pilou vyřízlý otvor pro chlazení a vněm je za pomoci nastřelovací pistole přidělaná nasprejovaná mřížka z tahokovu. Zepředu vrchního dílu je šikmo vyvrtáno pět dírek s LED diodami, které mohou osvětlovat například klávesnici. Z vrchu jsou vyvrtány dvě dírky s LEDkami osvětlující zeď nad počít