reklama
Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně

Prosím o radu k základní desce MSI KT4V

nevimjaknato (6)|12.8.2008 00:32
Jedná se o desku MSI KT4V // VIA KT400,tak uvedeno na obalu a já žádám o pomoc jaký použít procesor.Na obalu je uvedeno AMD Athlon,tím tedy nastává otázka lze-li použít procesor i jiného výrobce.Jsem laik jak již jste zřejmě postřehli,proto se na vás s touto pro mě záhadou obracím.Jde mi i o kapacitu onoho procesoru aby nebyla nižší než 2 giga.Za pomoc i radu děkuji.
Marty363 (115)|12.8.2008 01:26
Ano na desce ze socketem AM2 jdou použit pouze procesory AMD(kompatibilni s AM2 :) Intel tam nedaš), jestli jsem dobře pochopil tuto větu:"Jde mi i o kapacitu onoho procesoru aby nebyla nižší než 2 giga" tak chcu podotknou že u Procesoru(CPU) neni kapacita ale frekvence(kromě cash ktera je v MB) no nic meně bych dopručil buď http://www.alza.cz/procesor-amd-dual-core-athlon-a64-x2-4850e-d92235.htm nebo tento http://www.alza.cz/amd-dual-core-athlon-d71815.htm v AMD nemam moc orientaci
ještě chcu dodat že kapacita je u Hard Disku(HDD) a RAM ale to myslim že viš :)
Pavel Boček (4169)|12.8.2008 03:43
No vzhledem k tomu, že je to deska se Socketem A, tak těžko tam dáš Athlon X2 ;)

Do desky můžeš dát AMD Athlon XP/Sempron pro Socket 462 (Socket A). Nové se už neprodávají, tak se mrkni po bazarech.

Klasická otázka: čím chladíš jaký máš zdroj a kolik do toho chceš investovat ? Na hraní už to moc nebude, pokud od toho chceš něco víc, je to už na rozsáhlejší upgrade.

[SIZE="1"]Mimochodem - špatná sekce. Požádej administrátora o přesun :)[/SIZE]
johny__g (6387)|12.8.2008 08:47
[QUOTE=Marty363;150745]...(kromě cash ktera je v MB) ...v AMD nemam moc orientaci..[/QUOTE]

Myslím že nejen v AMD, takže prosím příště se drž pravidla že když o tom víš prd tak raději nic nepiš.