reklama
Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně

Čeho si všímat na NTB

michal.kolesa (357)|19.8.2008 16:21
Uvažuji, že si pořídím NTB, čeho si mám všímat při koupi PŘES INTERNT
Uvažuji o NTB do 20 tisíc
Bral bych si jej na splátky (jaké tam jsou "špeky" - NEJSEM právník)
U jakého e-shopu bude nejméně problémů s reklamací ?
Withman (1337)|19.8.2008 16:25
A proč jej chceš koupit na eshopu.? Myslíš, že se ti to vyplatí.?
michal.kolesa (357)|19.8.2008 16:31
Jsem z malého města

Mě spíše zajímají technické a právní aspekty
Withman (1337)|19.8.2008 16:33
Osobně bych nedoporučil nákup NTB na eshopu, sice cena je nižší, ale může se prodražit (posílání na RMA, servis apod.)

Nemáš někde v okolí nějkaou kloudnou firmu s IT.?

Co se týče nákupu na eshopu, tak bych problém neviděl, ale na splátky přes eshop...nevím, nikdy jsem se potom nepídil...
Maximus12 (763)|19.8.2008 18:31
Osobně dražší věci kupuju a asi nadále budu kupovat v kameném obchodě, jednak máme (sice na malém městě) dobrej IT obchod, kde ceny maj srovnatelné, ne-li nižší s eshopem a servis je taky kvalitní. Jde o to jak co máš v okolí a za jaké ceny.. Problém nakupu NTB na eshopu bych neviděl, až případné další reklamace, toho bych se bál.
Pavel Boček (4169)|20.8.2008 03:40
[QUOTE=Withman;153435]Osobně bych nedoporučil nákup NTB na eshopu, sice cena je nižší, ale může se prodražit (posílání na RMA, servis apod.)[/QUOTE]

Opravte mě, pokud se mýlím, ale mám za to, že prodejce je při oprávněné reklamaci povinnen proplatit náklady na reklamaci ze strany zákazníka. Rozhodně bych ale četl podmínky obchodu pro prodej a reklamace...

Z nějakého většího obchodu (Alfa Computer, CZC, Mironet...) bych se vůbec nebál. Navíc často mají po republice v různých městech autorizované servisy.
xmarek (1676)|20.8.2008 08:31