
Zamrznutí prohlížeče
Ahoj
Mam takovy problem, mám prohlížeč IE 6 a když třeba prohlížim net a na něco kliknu tak se mi to načte hned ale tak 5s je to zamrznutý, je to u všeho. Když dam správce úloh a procesy tak mi to využíva 100% CPU. Nechapu proč....
Diky za radu
Mam takovy problem, mám prohlížeč IE 6 a když třeba prohlížim net a na něco kliknu tak se mi to načte hned ale tak 5s je to zamrznutý, je to u všeho. Když dam správce úloh a procesy tak mi to využíva 100% CPU. Nechapu proč....
Diky za radu
a nechces aspon napsat, co je to za pocitac ?
na takove 486 bych se ani moc nedivil ....
btw: pouzivej mozillu :thumb
na takove 486 bych se ani moc nedivil ....
btw: pouzivej mozillu :thumb
No zkus napsat tu konfiguraci a zároveň si otevři správce úloh, záložka procesy a pro začátek zjisti, který proces to vytěžuje na 100%, jestli sám IE, nebo něco jiného.
Sestava:
deska MICROSTAR K8N NEO4-FI - nForce4 Ultra DualCh DDR 8ch audio PCIe x16 SATA RAID FireWire GLAN sc939
procesor AMD Athlon A64 3200+ 64-bit HT Venice BOX socket 939
paměť 1GB (KIT 2x512MB) DDR 400MHz PC3200 A-DATA RETAIL BOX - vhodné pro DualChannel
grafika ATI RADEON™ X1950 GT Chladič Single Slot Aktivní Rozhranní PCI Express x16 Paměti 256MB GDDR3
disk MAXTOR DiamondMax 10 250GB - SATA II NCQ 7200rpm 16MB 6V250F0
zdroj ATX 400W p4
Nikdy se mi to takhle nejebalo...
Ale už od včera to začlo takhle zamrzat. A když pustím spravce uloh... tak když kliknu např na nějakej odkaz nebo cokoli tak to hodí na 99% (IE) tak cca 3-5s je to zamrzlý a pak to spadne na +- 2% a je to v poho...
Jinak mi tu nic CPU nebere ... skoro všude mam 0%
deska MICROSTAR K8N NEO4-FI - nForce4 Ultra DualCh DDR 8ch audio PCIe x16 SATA RAID FireWire GLAN sc939
procesor AMD Athlon A64 3200+ 64-bit HT Venice BOX socket 939
paměť 1GB (KIT 2x512MB) DDR 400MHz PC3200 A-DATA RETAIL BOX - vhodné pro DualChannel
grafika ATI RADEON™ X1950 GT Chladič Single Slot Aktivní Rozhranní PCI Express x16 Paměti 256MB GDDR3
disk MAXTOR DiamondMax 10 250GB - SATA II NCQ 7200rpm 16MB 6V250F0
zdroj ATX 400W p4
Nikdy se mi to takhle nejebalo...
Ale už od včera to začlo takhle zamrzat. A když pustím spravce uloh... tak když kliknu např na nějakej odkaz nebo cokoli tak to hodí na 99% (IE) tak cca 3-5s je to zamrzlý a pak to spadne na +- 2% a je to v poho...
Jinak mi tu nic CPU nebere ... skoro všude mam 0%
Nezkousel jsi nejaky novy SW? Instaloval jsi neco do PC? Zkus dukladny antivirovy test. Udelej test disku (HD-Tune). Mas zapnuty DMA na radici disku? Nekdy se to prepne na PIO (samo), kdyz jsou problemy s komunikaci (spatny kabel, disk, MB).
Nee, nic sem neinstaloval..... antiviraky jsem taky zkoušel (Spybot a AD-Aware) našlo to par věcí, tak jsem to smazal....
A ten test disku a DMA nevím, moc se nevyznam v PC :(
Když mi řekneš jak, rad to zjistim... :)
A ten test disku a DMA nevím, moc se nevyznam v PC :(
Když mi řekneš jak, rad to zjistim... :)
[QUOTE=4FEAR;157758]Sestava:
deska MICROSTAR K8N NEO4-FI - nForce4 Ultra DualCh DDR 8ch audio PCIe x16 SATA RAID FireWire GLAN sc939
procesor AMD Athlon A64 3200+ 64-bit HT Venice BOX socket 939
paměť 1GB (KIT 2x512MB) DDR 400MHz PC3200 A-DATA RETAIL BOX - vhodné pro DualChannel
grafika ATI RADEON™ X1950 GT Chladič Single Slot Aktivní Rozhranní PCI Express x16 Paměti 256MB GDDR3
disk MAXTOR DiamondMax 10 250GB - SATA II NCQ 7200rpm 16MB 6V250F0
zdroj ATX 400W p4
Nikdy se mi to takhle nejebalo...
Ale už od včera to začlo takhle zamrzat. A když pustím spravce uloh... tak když kliknu např na nějakej odkaz nebo cokoli tak to hodí na 99% (IE) tak cca 3-5s je to zamrzlý a pak to spadne na +- 2% a je to v poho...
Jinak mi tu nic CPU nebere ... skoro všude mam 0%[/QUOTE]
Vyzkoušej Start-Programy-Příslušenství-Systémové nástroje-Internet Explorer (bez doplňků) Platí pro IE7, ale stejné lze dosáhnout i z IE6 v menu Nástroje...
deska MICROSTAR K8N NEO4-FI - nForce4 Ultra DualCh DDR 8ch audio PCIe x16 SATA RAID FireWire GLAN sc939
procesor AMD Athlon A64 3200+ 64-bit HT Venice BOX socket 939
paměť 1GB (KIT 2x512MB) DDR 400MHz PC3200 A-DATA RETAIL BOX - vhodné pro DualChannel
grafika ATI RADEON™ X1950 GT Chladič Single Slot Aktivní Rozhranní PCI Express x16 Paměti 256MB GDDR3
disk MAXTOR DiamondMax 10 250GB - SATA II NCQ 7200rpm 16MB 6V250F0
zdroj ATX 400W p4
Nikdy se mi to takhle nejebalo...
Ale už od včera to začlo takhle zamrzat. A když pustím spravce uloh... tak když kliknu např na nějakej odkaz nebo cokoli tak to hodí na 99% (IE) tak cca 3-5s je to zamrzlý a pak to spadne na +- 2% a je to v poho...
Jinak mi tu nic CPU nebere ... skoro všude mam 0%[/QUOTE]
Vyzkoušej Start-Programy-Příslušenství-Systémové nástroje-Internet Explorer (bez doplňků) Platí pro IE7, ale stejné lze dosáhnout i z IE6 v menu Nástroje...
[QUOTE=r34ktor;157853]A co zkusit pro začátek jiný prohlížeč (Firefox, Opera), jestli bude zlobit taky.[/QUOTE]
Tak jsem zkusil mozzilu a šlape to bez problemu, ale jelikož hraju jednu hru, kde potřebuju mít otevřených víc oken a lognout se za více učtů, tak lze jen jeden. Jak se přihlasim, druhej se odhlasí a opačně :(. Radši bych IE
Tak jsem zkusil mozzilu a šlape to bez problemu, ale jelikož hraju jednu hru, kde potřebuju mít otevřených víc oken a lognout se za více učtů, tak lze jen jeden. Jak se přihlasim, druhej se odhlasí a opačně :(. Radši bych IE
IE7 již nekontroluje legálnost. Bylo to zrušeno před několika měsíci. Můžeš to sosnout třeba na slunečnici apod. Jinak můžeš provozovat zvlášť Firefox, Operu a třeba bude použitelný i znenadání objevívší se (co jsem to vymyslel :D) Chrome od googlu.
Taketo zamrzavanie by mohli sposobovat napr. 2 caste zalezitosti:
1/ velke mnozstvo docasnych suborov v TEMP adresaroch a Temporary Internet Files. Najlepsie ich nastavit na minimum a obsah premazat. Vela ludi tam ma nastavene dost vysoke hodnoty pre docasne subory, alebo vobec tie docasne subory nemaze. Idealne nastavit si potom nejake premazavanie napr. po starte systemu.
2/ funkcia zalohovania suborov /system restore/, pri ktorych vznikaju body obnovenia. Da sa to vypnut.
Odporucam zacat bodom 1, ci nebude stacit.
1/ velke mnozstvo docasnych suborov v TEMP adresaroch a Temporary Internet Files. Najlepsie ich nastavit na minimum a obsah premazat. Vela ludi tam ma nastavene dost vysoke hodnoty pre docasne subory, alebo vobec tie docasne subory nemaze. Idealne nastavit si potom nejake premazavanie napr. po starte systemu.
2/ funkcia zalohovania suborov /system restore/, pri ktorych vznikaju body obnovenia. Da sa to vypnut.
Odporucam zacat bodom 1, ci nebude stacit.
Manualne komplet vsetko z profilu alebo len cez ikonku IE, kde sa mazala cache ? Treba to urobit pri adresaroch TEMP aj TEMPORARY INTERNET PROFILES. On tam este ostava aj nejaky subor, ktory je blokovany pretoze si ho windows drzi, ten casom tiez narasta. Ten sa da zmazat napr. z ineho profilu /administratorskeho/.
Vypnutie sluzby pre obnovenie systemu:
http://support.microsoft.com/kb/310405
Pripadne zataz systemu by mohlo vytvarat aj napr. antivirovy program /mozno zapnute skenovanie archivov online skenerom, alebo rezidentnym stitom/.
Tiez, ak su instalovane do IE nejake rozsirenia, toolbary - je dobre ich odinstalovat.
Pripadne skusit reinstalovat aj antivirak, alebo ho na testy vypnut. Aky je tam vlastne antivirak ?
Mozno skusit nejaky menej narocnejsi.
Vypnutie sluzby pre obnovenie systemu:
http://support.microsoft.com/kb/310405
Pripadne zataz systemu by mohlo vytvarat aj napr. antivirovy program /mozno zapnute skenovanie archivov online skenerom, alebo rezidentnym stitom/.
Tiez, ak su instalovane do IE nejake rozsirenia, toolbary - je dobre ich odinstalovat.
Pripadne skusit reinstalovat aj antivirak, alebo ho na testy vypnut. Aky je tam vlastne antivirak ?
Mozno skusit nejaky menej narocnejsi.
Pokud ostatní prohlížeče chodí OK, tak by to mohl způsobovat nějaký doplněk IE. Zkus je všechny ručně zakázat (v Nastavení ? Programy ? Spravovat doplňky).
[QUOTE=4FEAR;158120]Chtěl jsem, alee nevím jak....[/QUOTE]
Proto jsem to psal v #17 znovu. ;) Pokud máš IE6, tak tam žádná taková volba není. Parametr -extoff taktéž nefunguje. Použij postup, který jsem uvedl výše.
Proto jsem to psal v #17 znovu. ;) Pokud máš IE6, tak tam žádná taková volba není. Parametr -extoff taktéž nefunguje. Použij postup, který jsem uvedl výše.
Najdeš na: http://support.microsoft.com/gp/pc_ie_methodfour0010
Zakázání panelů nástrojů a doplňků prohlížeče
4 Panely nástrojů a doplňky prohlížeče aplikace Internet Explorer, jako jsou ovládací prvky ActiveX, rozšiřují možnosti prohlížeče. Pokud je ale některý doplněk poškozený nebo v konfliktu s aplikací Internet Explorer, může dojít k chybě.
Výhody této metody
Odebrání doplňků může zlepšit výkon aplikace Internet Explorer.
Nevýhody této metody
Tato metoda bohužel nemusí fungovat. V případě, že nebude fungovat, vás však provedeme dalšími kroky.
Hodnocení této metody:
Jednoduchá
Časový odhad: 10 minut
Provedení popsaného postupu může být snadnější, pokud si článek nejprve vytisknete.
Důležité: Tento postup vyžaduje restartování aplikace Internet Explorer. Po restartování aplikace Internet Explorer již nebude zobrazen obsah, který nyní prohlížíte. Může být proto vhodné nejdříve na ploše vytvořit zástupce této webové stránky a až potom pokračovat. Budete se pak moci snadno vrátit na tuto stránku poklepáním na zástupce.
Pokyny k vytvoření zástupce této stránky zobrazíte klepnutím sem.
Klepněte na tuto stránku pravým tlačítkem myši a poté klepněte na příkaz Vytvořit zástupce.
V dialogovém okně Internet Explorer potvrďte vytvoření zástupce na ploše klepnutím na tlačítko Ano.
Chcete-li v prohlížeči zakázat panely nástrojů a doplňky, postupujte takto:
Krok 1 Otevřete dialogové okno Možnosti Internetu.
Postupujte takto:
Klepněte na tlačítko Start a potom na příkaz Spustit.
Zadejte příkaz Inetcpl.cpl a pak stiskněte klávesu ENTER. Otevře se dialogové okno Možnosti Internetu.
Krok 2 Dočasně zakažte všechny nainstalované panely nástrojů a doplňky prohlížeče.
Postupujte takto:
Na kartě Upřesnit zrušte zaškrtnutí políčka Povolit rozšíření prohlížeče třetích stran (vyžaduje restartování).
Klepnutím na tlačítko OK zavřete dialogové okno Možnosti Internetu.
Ověření Ověření metody 4 a další kroky
Zkontrolujte, zda byl problém s aplikací Internet Explorer vyřešen. Pokud k problému docházelo při návštěvě konkrétní webové stránky nebo po provedení konkrétních kroků, vyzkoušejte je. Zjistíte, zda k problému dochází i nadále. Pokud k problému docházelo nepravidelně, bude možná potřeba aplikaci Internet Explorer několik dní používat. Teprve pak můžete říci, zda byl problém vyřešen. Uvědomte si, že jelikož jste zakázali doplňky, nemusí se některé weby zobrazit správně a některé funkce nemusí být v aplikaci Internet Explorer k dispozici. To však v tuto chvíli není důležité. Až zkontrolujete, zda byl problém vyřešen, proveďte některou z následujících akcí.
Pokud tato metoda fungovala
Pokud tato metoda fungovala, příčinou problému je doplněk, který je poškozený nebo v konfliktu s aplikací Internet Explorer. Dalším krokem je identifikovat doplněk, který způsobuje problém.
Postupujte takto:
Klepněte na tlačítko Start a potom na příkaz Spustit.
Zadejte příkaz Inetcpl.cpl a pak stiskněte klávesu ENTER. Otevře se dialogové okno Možnosti Internetu.
Na kartě Upřesnit zaškrtněte políčko Povolit rozšíření prohlížeče třetích stran (vyžaduje restartování).
Klepnutím na tlačítko OK zavřete dialogové okno Možnosti Internetu.
Spusťte aplikaci Internet Explorer.
V nabídce Nástroje přejděte na příkaz Spravovat doplňky a poté klepněte na příkaz Povolit nebo zakázat doplňky. Otevře se dialogové okno Spravovat doplňky.
V rozevíracím seznamu Zobrazit klepněte na položku Doplňky použité aplikací Internet Explorer.
Klepněte na jeden z doplňků v seznamu a potom ve skupinovém rámečku Nastavení klepněte na přepínač Zakázat. Zopakujte tyto kroky pro všechny doplňky kromě jednoho.
Po zakázání všech doplňků v seznamu s výjimkou jednoho klepněte na tlačítko OK. Zkontrolujte, zda problém s aplikací Internet Explorer stále trvá.
Pokud problém stále trvá, podařilo se vám identifikovat problematický doplněk. Prozatím ponechte tento doplněk zakázaný, abyste mohli bez problémů používat aplikaci Internet Explorer. Pokud je pro vás tento doplněk důležitý, obraťte se na výrobce doplňku, zda není k dispozici aktualizace doplňku, která bude fungovat správně.
Pokud se problém neobjevuje, opakujte postup, ale tentokrát povolte jiný doplněk. Takto pokračujte, dokud neotestujete všechny doplňky v seznamu.
Pokud je problém s aplikací Internet Explorer vyřešen, máte hotovo. Bylo by však vhodné podívat se ještě na následující stránku:
Informace o prevenci těchto problémů v budoucnosti získáte v části Tipy pro prevenci.
Pokud tato metoda nefungovala
Pokud tato metoda nefungovala, vraťte zpět provedené změny a pak pokračujte metodou 5. Změny vrátíte zpět takto:
Spusťte aplikaci Internet Explorer.
V nabídce Nástroje přejděte na příkaz Spravovat doplňky a poté klepněte na příkaz Povolit nebo zakázat doplňky. Otevře se dialogové okno Spravovat doplňky.
V rozevíracím seznamu Zobrazit klepněte na položku Doplňky použité aplikací Internet Explorer.
Klepněte na jeden z doplňků v seznamu a potom ve skupinovém rámečku Nastavení klepněte na přepínač Povolit. Zopakujte tyto kroky pro všechny doplňky.
Pokud problém s aplikací Internet Explorer nebyl vyřešen, zavřete všechna okna aplikace Internet Explorer, která jste otevřeli pro tento test. Potom pokračujte metodou 5.
Zakázání panelů nástrojů a doplňků prohlížeče
4 Panely nástrojů a doplňky prohlížeče aplikace Internet Explorer, jako jsou ovládací prvky ActiveX, rozšiřují možnosti prohlížeče. Pokud je ale některý doplněk poškozený nebo v konfliktu s aplikací Internet Explorer, může dojít k chybě.
Výhody této metody
Odebrání doplňků může zlepšit výkon aplikace Internet Explorer.
Nevýhody této metody
Tato metoda bohužel nemusí fungovat. V případě, že nebude fungovat, vás však provedeme dalšími kroky.
Hodnocení této metody:
Jednoduchá
Časový odhad: 10 minut
Provedení popsaného postupu může být snadnější, pokud si článek nejprve vytisknete.
Důležité: Tento postup vyžaduje restartování aplikace Internet Explorer. Po restartování aplikace Internet Explorer již nebude zobrazen obsah, který nyní prohlížíte. Může být proto vhodné nejdříve na ploše vytvořit zástupce této webové stránky a až potom pokračovat. Budete se pak moci snadno vrátit na tuto stránku poklepáním na zástupce.
Pokyny k vytvoření zástupce této stránky zobrazíte klepnutím sem.
Klepněte na tuto stránku pravým tlačítkem myši a poté klepněte na příkaz Vytvořit zástupce.
V dialogovém okně Internet Explorer potvrďte vytvoření zástupce na ploše klepnutím na tlačítko Ano.
Chcete-li v prohlížeči zakázat panely nástrojů a doplňky, postupujte takto:
Krok 1 Otevřete dialogové okno Možnosti Internetu.
Postupujte takto:
Klepněte na tlačítko Start a potom na příkaz Spustit.
Zadejte příkaz Inetcpl.cpl a pak stiskněte klávesu ENTER. Otevře se dialogové okno Možnosti Internetu.
Krok 2 Dočasně zakažte všechny nainstalované panely nástrojů a doplňky prohlížeče.
Postupujte takto:
Na kartě Upřesnit zrušte zaškrtnutí políčka Povolit rozšíření prohlížeče třetích stran (vyžaduje restartování).
Klepnutím na tlačítko OK zavřete dialogové okno Možnosti Internetu.
Ověření Ověření metody 4 a další kroky
Zkontrolujte, zda byl problém s aplikací Internet Explorer vyřešen. Pokud k problému docházelo při návštěvě konkrétní webové stránky nebo po provedení konkrétních kroků, vyzkoušejte je. Zjistíte, zda k problému dochází i nadále. Pokud k problému docházelo nepravidelně, bude možná potřeba aplikaci Internet Explorer několik dní používat. Teprve pak můžete říci, zda byl problém vyřešen. Uvědomte si, že jelikož jste zakázali doplňky, nemusí se některé weby zobrazit správně a některé funkce nemusí být v aplikaci Internet Explorer k dispozici. To však v tuto chvíli není důležité. Až zkontrolujete, zda byl problém vyřešen, proveďte některou z následujících akcí.
Pokud tato metoda fungovala
Pokud tato metoda fungovala, příčinou problému je doplněk, který je poškozený nebo v konfliktu s aplikací Internet Explorer. Dalším krokem je identifikovat doplněk, který způsobuje problém.
Postupujte takto:
Klepněte na tlačítko Start a potom na příkaz Spustit.
Zadejte příkaz Inetcpl.cpl a pak stiskněte klávesu ENTER. Otevře se dialogové okno Možnosti Internetu.
Na kartě Upřesnit zaškrtněte políčko Povolit rozšíření prohlížeče třetích stran (vyžaduje restartování).
Klepnutím na tlačítko OK zavřete dialogové okno Možnosti Internetu.
Spusťte aplikaci Internet Explorer.
V nabídce Nástroje přejděte na příkaz Spravovat doplňky a poté klepněte na příkaz Povolit nebo zakázat doplňky. Otevře se dialogové okno Spravovat doplňky.
V rozevíracím seznamu Zobrazit klepněte na položku Doplňky použité aplikací Internet Explorer.
Klepněte na jeden z doplňků v seznamu a potom ve skupinovém rámečku Nastavení klepněte na přepínač Zakázat. Zopakujte tyto kroky pro všechny doplňky kromě jednoho.
Po zakázání všech doplňků v seznamu s výjimkou jednoho klepněte na tlačítko OK. Zkontrolujte, zda problém s aplikací Internet Explorer stále trvá.
Pokud problém stále trvá, podařilo se vám identifikovat problematický doplněk. Prozatím ponechte tento doplněk zakázaný, abyste mohli bez problémů používat aplikaci Internet Explorer. Pokud je pro vás tento doplněk důležitý, obraťte se na výrobce doplňku, zda není k dispozici aktualizace doplňku, která bude fungovat správně.
Pokud se problém neobjevuje, opakujte postup, ale tentokrát povolte jiný doplněk. Takto pokračujte, dokud neotestujete všechny doplňky v seznamu.
Pokud je problém s aplikací Internet Explorer vyřešen, máte hotovo. Bylo by však vhodné podívat se ještě na následující stránku:
Informace o prevenci těchto problémů v budoucnosti získáte v části Tipy pro prevenci.
Pokud tato metoda nefungovala
Pokud tato metoda nefungovala, vraťte zpět provedené změny a pak pokračujte metodou 5. Změny vrátíte zpět takto:
Spusťte aplikaci Internet Explorer.
V nabídce Nástroje přejděte na příkaz Spravovat doplňky a poté klepněte na příkaz Povolit nebo zakázat doplňky. Otevře se dialogové okno Spravovat doplňky.
V rozevíracím seznamu Zobrazit klepněte na položku Doplňky použité aplikací Internet Explorer.
Klepněte na jeden z doplňků v seznamu a potom ve skupinovém rámečku Nastavení klepněte na přepínač Povolit. Zopakujte tyto kroky pro všechny doplňky.
Pokud problém s aplikací Internet Explorer nebyl vyřešen, zavřete všechna okna aplikace Internet Explorer, která jste otevřeli pro tento test. Potom pokračujte metodou 5.
[QUOTE=Challenger_ii;158123]Menu IE = Nástroje - Spravovat doplňky - Povolit nebo zakázat...[/QUOTE]
Všecko jsem zakazal a stale stejně zamrza :(
Všecko jsem zakazal a stale stejně zamrza :(
Pokud pomocí msconfig (Start ? Spustit ? msconfig) zakážeš spouštění programů Po spuštění, tak se po restartu problém opakuje?
Tak už tam vraž tu sedmičku....IMHO to vyřešíš bezbolestně ftp://download.instaluj.cz/internet-site/prohlizece/internet-explorer-7/IE7-WindowsXP-x86-csy.exe
[QUOTE=4FEAR;158154]Vše jsem vypnul a stale zamrzá :([/QUOTE]
Tak si vše zase zapni.
Před instalací IE7 doporučuji ověřit integritu systémových souborů pomocí příkazu sfc /scannow spuštěného z příkazového řádku.
Pokud by ani její instalace nepomohla, či ji nechceš dělat, tak sem posti log z HijackThis. Mrknem, jestli tam není něco závadného.
Tak si vše zase zapni.
Před instalací IE7 doporučuji ověřit integritu systémových souborů pomocí příkazu sfc /scannow spuštěného z příkazového řádku.
Pokud by ani její instalace nepomohla, či ji nechceš dělat, tak sem posti log z HijackThis. Mrknem, jestli tam není něco závadného.