reklama
Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně

Procesory: Druhé jádro Intelu

Neregistrovaný (0)|28.9.2008 09:43
Jméno tazatele: Gotthold

Znění dotazu:
Jak přinutit pracovat druhé jádro v Intelu? Podle různých softů, které ukazují aktivitu jednotlivých jader, druhé dělá mrtvého brouka, přestože je spuštěno víc programů. Prosím, co je špatně, nebo je to OK? (Jsem úplný začátečník.)

HW a SW počítače jehož se dotaz týká:
Chipset : Intel i865GV
Processor : Intel Pentium D @ 3066 MHz
Physical Memory : 1024 MB (2 x 512 DDR-SDRAM )
Video Card : Intel(R) 82865G Graphics Controller
Hard Disk : WDC (320 GB)
DVD-Rom Drive : HL-DT-ST DVDRAM GSA-H44N
Network Card : Marvell Semiconductor (Was: Galileo Technology Ltd) Yukon 88E8001/8003/8010 PCI Gigabit Ethernet Controller (Copper)
Operating System : Microsoft Windows XP Professional 5.01.2600 Service Pack 3
DirectX : Version 9.0c
noegoncz (319)|28.9.2008 10:03
čau. Taky do toho zrovna dvakrát nevím,ale pokud se nepletu, tak aplikace musí být napsaná na dvoujádrový CPU,aby je obě využila. Ale i tak ,když se podívám ve správci úloh Windows tak mi pracuji všechny jádra podobně. Tj jsou stejně vytížená i když mám spuštěné standartní aplikace...
Jinak jádra můžeš různě přiřadit aplikacím přes procesy ve správci úloh Windows -> pravé myšítko -> nastavit spřažení -> a zaškrtneš, které jádro (jádra) budou aplikaci počítat. Jinak defaultně jsou vždy zaškrtlé všechny.
mstejska (2912)|28.9.2008 17:23
Spust si 2x superpi a pouzij predhozi radu na rozhozeni tech dvou applikaci na dve cpu (I kdyz to by se podle me melo udelat automaticky, task schedulerem) no a v task manageru bys mal videt obe dve jadra zatizene.
Tech (22)|29.9.2008 05:44