Favicon Svetmobilne.cz  Svět mobilně Favicon Svetaudia.cz  Svět audia Favicon TVFreak.cz  TV Freak   Fórum Favicon Digimanie.cz  Digimanie   Fórum   Galerie
Zobrazené výsledky: 1 až 10 z 10

Téma: Tvorba webu

Nováček
    Registrace
    Nov 2008

Ahoj.Chtěl bych se začít učit tvořit web. stránky.Potřeboval bych poradit kde mám začít.Myslím tím kterej jazyk popř. doporučit nějakou literaturu.Prošel jsem si jakpsatweb ale potřeboval bych asi i vidět více názorných příkladů.Připomínám že v této oblasti jsem naprostej začátečník.Dík za radu a trpělivost
    Odpovídat lze po přihlášení

Čestný člen Avatar uživatele mech13
    Registrace
    May 2006

jakspatweb je velmi nazorny se skvelymi priklady, cesky nic vyrazne lepsiho nesezenes

dalsi zdroj jsou jiny stranky, kterym se podivas na zdrojak...

EDIT: nj, preklep...
    Naposledy upraveno uživatelem mech13: 14-10-2008 v 13:11

Starousedlík SHW / Pilot TMF Avatar uživatele Deee-aN
    Registrace
    Jan 2008

Citace Původně odesláno od mech13 Zobrazit příspěvek
    jakpatweb
    "jakpsatweb"

Obyvatel SHW Avatar uživatele Figa
    Registrace
    Mar 2007

Tíke bych ti doporučil PSPad a zkoušet a zkoušet. Já osobně rád kombinuji internet s knihami.

Pravidelný diskutér
    Registrace
    Sep 2007

Citace Původně odesláno od Kulda11 Zobrazit příspěvek
    Ahoj.Chtěl bych se začít učit tvořit web. stránky.Potřeboval bych poradit kde mám začít.Myslím tím kterej jazyk popř. doporučit nějakou literaturu.Prošel jsem si jakpsatweb ale potřeboval bych asi i vidět více názorných příkladů.Připomínám že v této oblasti jsem naprostej začátečník.Dík za radu a trpělivost
    Zacal bych s HTML (XHTML) a CSS. Na psani vam bude stacit PsPad (http://www.pspad.com).
    Zdroje:

Az budete toto ovladat naucte se Javascript - http://www.jakpsatweb.cz/javascript/.

Pokud se dostanete az sem, zjistite ze webove stranky lze delat dynamicky. Na to momentalne existuji 3 nejrozsirenejsi platformy: