reklama
Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně

Nejde změnit obnovovací frekvence monitoru.

bajticzek (6)|24.10.2008 22:21
Dobrý den, netušil jsem, že hned můj první post na fórum SH bude otázka ohledně mého vlastního problému, ale budiž. Můj problém tkví v nové grafické kartě, kterou jsem dnes obdržel poštou a po příchodu domů prohodil se svojí stávající Geforce 7600 GT. Má nová grafická karta je ATI Radeon HD3870 ve verzi Ultimate (pasivně chlazená) od spol. Sapphire.

A teď k problému. Vše jsem provedl, jak bych správně měl. Nejsem žádný nováček, ve světě PC se pohybuji od svých šesti, takže to bude již více jak třináct let. Ale s takovouhle "pakárnou" jsem se tedy ještě nesetkal. Po vložení karty do PCI-E slotu, puštění PC, odinstalování driverů od GF7600, restartu, nainstalování driverů k HD3870 a opětovném restartu nastal neřešitelný problém.