reklama
Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně

Problém s S/PDIF (digit. coax) vs. Logitech Z-5500

bacud (15)|30.10.2008 12:03
Zdravím všechny

Nedávno jsem si pořídil novou sestavu PC a k ní si dokoupil Repro Logitech Z-5500. Problém spočívá v tom, že když tyto repro připojím k int. zvukové kartě (SoundMAX HD...ADI1988B) přes digit.koax. ,nedostanu při prvotním testu reproduktorů víc, než stereo.(V nastavení WinXP má zvolené repro 5.1 a aktivovaný S/PDIF) V problematice PC nejsem začátečník, ale s tímto problémem si opravdu nevím rady. Má někdo s tímto type připojení zkušenosti ? Nerad bych ty repro. připojoval přes "jacky".
Dojigiri (1629)|30.10.2008 17:17
A přes jacky je to jak? Nejde náhodou přes jacky taky stereo? - jde o to, co tam pouštíš za signál, jestli to je stereo signál (např. dvoukanál. hudba z CD nebo MP3), některý zvukovky to ve výchozím stavu nerozšiřujou na 5.1 a nechávají to ve stereu (hledej v ovladačích něco jako NEO PC, NEO DTS což jsou technologie rozšíření sterea, případně něco jako "Expand stereo", anebo je to možný udělat kodekama, např AC3filter nebo ffdshow to umí).
Ale jestli tam pouštíš např. DVD s 5.1 stopou (ale bacha, existujou i DVD kde je jenom 2.0 stopa - většinou originálky při spuštění v angličtině mají 5.1 stopu, bejvá to napsaný zezadu na obalu) a hraje to jenom stereo, tak to už by znamenalo, že je něco špatně.
bacud (15)|31.10.2008 09:52