
Acer problém s Mechanikou
Dobrý den. Stala se mi jedna nepříjemná věc s mým Acer 5620g. Při vypalování jednoho DVD s programem urn4free mi z ničeho nic začala mechanika divně vrzat. Nakonec došlo k tomu, že mechanika přestala pracovat a vůbec nefunguje. Chtěl bych se zeptat, zda někdo z vás neví, co by se dalo dělat, aby vše fungovalo. Zkoušel jsem samozřejmě restart, ale při spuštění mechanika dělá stejný vrzavý zvuk a pak, jako by to vzdala ztichne... Nemá s tám někdo zkušenosti? čím by se to dalo opravit?
kladivem :D
//vypada to na reklamaci/vymenu mechaniky :(
(samozrejme to muzes zkusit rozdelat a vycistit, ale nevim nevim)
//vypada to na reklamaci/vymenu mechaniky :(
(samozrejme to muzes zkusit rozdelat a vycistit, ale nevim nevim)
Pokud je notebook v záruce doporučuji reklamaci. Acer na základě Vašeho požadavku objedná kurýra a ten si notebook vyzvedne. Po opravě Vám bude notebook zaslán zpět. Acer má servis pouze v Brně a se zákazníky jedná pouze tímto způsobem.
http://www.acer.cz/public/page6.do?sp=page3&UserCtxParam=0&GroupCtxParam=0&dctx1=4&CountryISOCtxParam=CZ&LanguageISOCtxParam=cs&ctx3=-1&ctx4=%C4%8Cesk%C3%A1+republika&crc=3662666989
http://www.acer.cz/public/page6.do?sp=page3&UserCtxParam=0&GroupCtxParam=0&dctx1=4&CountryISOCtxParam=CZ&LanguageISOCtxParam=cs&ctx3=-1&ctx4=%C4%8Cesk%C3%A1+republika&crc=3662666989
děkuji za odpovědi, věc se zázračně opravila po vložení několika DVD a CD. Teď jen doufám, že se to nestane znovu. Ach ten Acer...
Tak se stalo to, co jsem trochu očekával. Problém se vrátil. V zásadě jde o to, že kdykoli se pokusím něco vypálit (na DVD, ale na CD to zřejmě bude to samé), začne mechanika dělat divné zvuky a vibrovat. Poté ztichne. Následujících několik vložených CD/DVD nepřečte a až poté se chytí. Opět je ale schopna z cd jen číst. Jakmile se pokusím něco zapsat (třeba i jen spustím patřičný software) začne mechanika vibrovat a problém je zpět. Proto se ptám, zda jde spíše o mechanickou závadu, nebo o závadu softwareovou (třeba nějaký špatný ovladač. Mechaniku mám HL-DT-ST DVDRAM GSA-T20N. Děkuji za pomoc. Moc rád bych se vyhnul servisu Aceru.
[QUOTE=mstejska;188404]Pokud to mas jeste v zaruce tak to servisuj urcite. Tolik se zase toho servisu bat nemusis.[/QUOTE]
jenom aby
:D:D
No, taky bych to vrazil do servisu ... rozhodne bych do toho nesahal :)
jenom aby

:D:D
No, taky bych to vrazil do servisu ... rozhodne bych do toho nesahal :)
[QUOTE=xmarek;185958]Pokud je notebook v záruce doporučuji reklamaci. Acer na základě Vašeho požadavku objedná kurýra a ten si notebook vyzvedne. Po opravě Vám bude notebook zaslán zpět. Acer má servis pouze v Brně a se zákazníky jedná pouze tímto způsobem.
http://www.acer.cz/public/page6.do?sp=page3&UserCtxParam=0&GroupCtxParam=0&dctx1=4&CountryISOCtxParam=CZ&LanguageISOCtxParam=cs&ctx3=-1&ctx4=%C4%8Cesk%C3%A1+republika&crc=3662666989[/QUOTE]
Jo, ale opravy do 24 hodin ( kterou je možné přikoupit k notebooku ) se nedočká ani firma s 2 tisíci zaměstnanci, natož pak jednotlivec.
V každém případě je ale notebook na reklamaci. Jestli jsi ho kupoval jako normální soukromník, přidej do reklamačního protokolu, že jestli nebude dodržena lhůta pro vyřízení reklamace, půjde tvůj prodejce k soudu. Jen tak preventivně... Samozřejmě pokud to budeš reklamovat přímo u Aceru, nepůjde k soudu prodejce, ale Acer.
http://www.acer.cz/public/page6.do?sp=page3&UserCtxParam=0&GroupCtxParam=0&dctx1=4&CountryISOCtxParam=CZ&LanguageISOCtxParam=cs&ctx3=-1&ctx4=%C4%8Cesk%C3%A1+republika&crc=3662666989[/QUOTE]
Jo, ale opravy do 24 hodin ( kterou je možné přikoupit k notebooku ) se nedočká ani firma s 2 tisíci zaměstnanci, natož pak jednotlivec.
V každém případě je ale notebook na reklamaci. Jestli jsi ho kupoval jako normální soukromník, přidej do reklamačního protokolu, že jestli nebude dodržena lhůta pro vyřízení reklamace, půjde tvůj prodejce k soudu. Jen tak preventivně... Samozřejmě pokud to budeš reklamovat přímo u Aceru, nepůjde k soudu prodejce, ale Acer.
A nezapomen pak napsat jak ti ten servis dopadl treba se polepsili .. coz by byla pro intriho asi smrtelna rana :D
Což mi pas!k ještě připomíná - zapomeň na možnost, že tu mechaniku opraví napoprvé. A to bez nadsázky nebo sarkasmu, ještě jsem snad neslyšel o jediném případu, kdy by vadnou mechaniku Acer opravil v první reklamaci. Ve firmě, kde tak nějak brigádím, jsem za poslední dva týdny slyšel o dvou noteboocích s vadnou mechanikou - ani jeden se nevrátil v použitelném stavu.
On je tu trochu problém s tím, že jsem notebook (což jsem tu už jednou řešil) opatřil Windows XP, přestože byly původně na notebooku Windows Vista (jejich instalaci jsem si zku*vil a obnova mi nějak nešla (a recovery DVD jsem si neudělal...)). Proto bych řek, že už jenom principielně mi ten notebook nebudou opravovat, protože to všechno svedou na OS... Ještě zkusim obnovu systému do data před pokaženim, ale to asi bude k ničemu. Navíc se bojim, aby se mi přístě vubec ta mechanika zase rozběhala...
Nesvedou to na OS, oni ho zformátují a dají ti tam Vistu. Mojí kamarádce zformátovali disk, když reklamovala baterii ( !!! ).
[QUOTE=Intri;188436]Nesvedou to na OS, oni ho zformátují a dají ti tam Vistu. Mojí kamarádce zformátovali disk, když reklamovala baterii ( !!! ).[/QUOTE]
její chyba neměla ho tam nechávat :)
BTW kamarádovy se teď podařilo vyreklamovat u Aceru bluesreen ve Vistě vyřešili to za 3dni, poslal to na reklamaci ač mu všichni říkali, že je to blbost a zacáluje neoprávněnou reklamaci
její chyba neměla ho tam nechávat :)
BTW kamarádovy se teď podařilo vyreklamovat u Aceru bluesreen ve Vistě vyřešili to za 3dni, poslal to na reklamaci ač mu všichni říkali, že je to blbost a zacáluje neoprávněnou reklamaci
Bacha na ten reinstal, ten si uctuji. Nevim presne kolik ale neco mezi 1 a 2 tisici. Data v kazdem pripade zazalohuj a nenechavej tam zadna soukroma.
Tak dík, za pomoc, ale ten reinstal můžu odmítnout, nebo mi ho prostě provedou a zaúčtujou automaticky? Nerad bych nakonec za opravu platil stejně, jako za novej notebook...
No, co jsem reklamoval já, ani jednou ze šesti reklamací, které se dostaly až ke mě ( jednu reklamaci provedl přímo prodejce, když ten notebook sám testoval hned poté, co se vrátil... už obchod sám zjistil prvním testem, že notebook je vadný hned poté, co přišel z reklamace - ale co, nebudu zas začínat :-) ), se notebook nevrátil s původní instalací. Ale nic si neúčtovali, to bych je poslal do háje.
Ono je to asi součást jejich servisních procedur, okamžitě instalovat původní OS se všemi nesmysly, kterými výrobci OS zaplácavají, aby vyloučili SW chybu.
[QUOTE=matyyy;188463]její chyba neměla ho tam nechávat :)
BTW kamarádovy se teď podařilo vyreklamovat u Aceru bluesreen ve Vistě vyřešili to za 3dni, poslal to na reklamaci ač mu všichni říkali, že je to blbost a zacáluje neoprávněnou reklamaci[/QUOTE]
Tohle zase Aceru nemůžu upřít, že jsou i šťastlivci, kterým Acer uznal reklamaci v případě, že se nevyskytla závada ( jako v mém případě u druhé reklamace ). Bohužel stále je více těch, kterým nebyla reklamace uznána, i když závada byla zjevná, než těch šťastnějších.
Ono je to asi součást jejich servisních procedur, okamžitě instalovat původní OS se všemi nesmysly, kterými výrobci OS zaplácavají, aby vyloučili SW chybu.
[QUOTE=matyyy;188463]její chyba neměla ho tam nechávat :)
BTW kamarádovy se teď podařilo vyreklamovat u Aceru bluesreen ve Vistě vyřešili to za 3dni, poslal to na reklamaci ač mu všichni říkali, že je to blbost a zacáluje neoprávněnou reklamaci[/QUOTE]
Tohle zase Aceru nemůžu upřít, že jsou i šťastlivci, kterým Acer uznal reklamaci v případě, že se nevyskytla závada ( jako v mém případě u druhé reklamace ). Bohužel stále je více těch, kterým nebyla reklamace uznána, i když závada byla zjevná, než těch šťastnějších.