reklama
Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně

Nevím si rady s pc

Ross1981 (4)|17.12.2008 15:58
Ahojky, chěl bych poradit s touhle sestavou,cpu E8400-3ghz,ati RX3870-512,ddr4, thermacle big vater 745,asus maxim extreme-X38,CH9R,DDr3, ram ddr3 4gb,1333mhz, nějak mi neladí bios a do taktování sám nechci jít jsem nováček,pc jsem poskládal sice sám jede dobře ale zlobí mně bios tak jestli někdo neznáte radu jak na tuto sestavu byl bych rád, nedřív bych chtěl naladit bios a pak max.takt celého pc děkuji moc za odpovědi jsem docela zoufalej
xstreetfighter (453)|17.12.2008 16:05
no a proc bys ho chtel ladit? Co si pod tim pojmem predstavujes?Nebo co se ti s tim pocitacem deje, kdyz to chces ladit? Jestli to chces poradne poladit tak tam naflashuj novou verzi...
kevin00 (10238)|17.12.2008 16:16
Co znamená vyladit BIOS ? Jestli nechceš taktovat, nech vše v defaultu, RAM v SPD. Zapni funkci EIST (myslím, že se to tak jmenuje). A je hotovo.
Jak zlobí BIOS ?
pas!k (3765)|17.12.2008 16:16
Muzu se zeptat kdo ti poradil takovou super sestavu s predrazenejma ddr3?

Pokud chces s necim poradit musis formulovat dotaz jako clovek ne jak magor .. zlobi bios znamena co? Momentalne tu poruce nemam zadnou starenu ktera by me vyvestila co ta veta znamena..
Ross1981 (4)|17.12.2008 16:18
ahoj,blbne mi bios, jednou to píše něco ve stylu overlocking a pak něco s defaultem,nejřív bych chtěl vyřešit toto a s tou flschí biosu už vím ale nevím jak najít nejnovější verzi a hlavně ani nevím jak jej tam naflaschovat,jsem v tomto laik, a naladit ho chci na max. herní výkon, u toho procesoru jsem koukal jde vymáčknout až 4,9 ghz,grafiku budu taky mněnit ,jen nevím jak taktovat kdyby mně do toho někdo zasvětil byl bych rád
pas!k (3765)|17.12.2008 16:21
1. V nastaveni biosu nahraj defaultni nastaveni
2. Taktovat neni potreba