Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty
Chlazení a skříně
Ostatní
Periférie
Procesory
Storage a RAM
Základní desky
O nás  |  Napište nám
Facebook  |  Twitter
Digimanie  |  TV Freak
Svět mobilně  |  Svět audia

Téma: SOS

29.12.2008 06:32
Deee-aNZdravím!
Když jsem viděl debatu o věcech kolem záruky tady: http://www.svethardware.cz/forum/showthread.php?p=200130#post200130, napadlo mě, jestli neudělat "Rozhovor aneb zeptáme se za vás" s někým z SOS (Sdružení pro ochranu spotřebitelů) nebo ČOI. Obchody mají ve zvyku, dávat si do podmínek věci, které nemusí být tak úplně v souladu se zákonem...
29.12.2008 06:37
IntriNápad vynikající, potíž bych ale viděl v možnostech realizace - předchozí rozhovor umožňoval pouze 10 otázek, což by v tomto případě bylo asi celkem málo.

Na druhou stranu lépe 10 než žádná, takže k téhle žádosti o rozhovor se rozhodně podepíšu.
29.12.2008 06:40
cool.user100% souhlas. Taky by se mi libil rozhovor s nekym z tohoto oboru.
29.12.2008 06:40
Karel PolívkaU každého rozhovoru ze série "Zeptáme se za vás" je možnost pro 10 otázek z řad čtenářů.

Ono i dobře a smysluplně odpovědět na 10 otázek tak, aby se to dalo publikovat v magazínu, není zrovna práce na chvíli... je třeba se na to dívat i z druhé strany.
29.12.2008 06:45
speedsnailNo článek který řeší spoustu otázek kolem reklamace tu už byl, nevím jestli rozsah dodatečných informací by byl dostatečný na další kompletní článek..

A jestli je v silách místních návštěvníků dát dohromady 10 smysluplných dotazu na SOS nebo ČOI si netroufám odhadovat.
29.12.2008 06:52
Deee-aN[quote=speedsnail;200142]No článek který řeší spoustu otázek kolem reklamace tu už byl, nevím jestli rozsah dodatečných informací by byl dostatečný na další kompletní článek..
[/quote]
Ano, článek už tu byl, ale IMHO je tohle téma nekonečné....
29.12.2008 07:21
IntriTo je právě to - článek může být dokonalý, jak chce, ale vždycky někoho napadne otázka, na kteoru ten článek neumí odpovědět. Třeba když jsem reklamoval ten svůj E-Ten, ptal jsem na SOS, jaká mám vlastně jako spotřebitel práva při reklamaci. Říkali, že krom povinnosti odstranit závadů má prodejce taky povinnost mi dát nový kus, pokud si o to při reklamaci zažádám. Tohle je ale přitom něco, co se snad nikde nepíše, tak by bylo fajn se na to zeptat třeba právě ČOIky.

Například.
29.12.2008 07:24
LogoutA nešlo by udělat něco jako je na idnes? Předem by šly posílat dotazy, pak byste toho člověka na dvě tři hodiny posadili do redakce a on by odpovídal, během toho by šlo pokládat dotazy další - a co by stih, to by zodpověděl?
29.12.2008 07:27
IntriTo by zrovna v tomto případě asi nebylo moc platné, všechen ten shon, spěch a tlak na dotazovaného by způsobil, že by udělal v odpovědích chybu. A zrovna zákony jsou oblast, kde je tolerance k chybám ve vyjádření nulová.

Navíc pokud by pak někdo chtěl ty odpovědi uveřejnit v článku, asi by bylo potřeba je upravit atd. atd., bylo by s tím asi víc práce než užitku.