Favicon Svetmobilne.cz  Svět mobilně Favicon Svetaudia.cz  Svět audia Favicon TVFreak.cz  TV Freak   Fórum Favicon Digimanie.cz  Digimanie   Fórum   Galerie
Strana 1 z 2 12 PosledníPoslední
Zobrazené výsledky: 1 až 15 z 25

Téma: Herní PC do 15 000Kč ?

Nováček
    Registrace
    Feb 2009

Zdravím všechy odboríky a fandy PC, chystám se koupit nějaké to herní PC do 15 000kč. Proto se obracím zde a žádám Vás o radu. Jsem začátečník a chci si koupit ty správné kompomenty do PC. Jak jsem v nadpise napsal, počítač by měl sloužit především ke hraní i těch lepších a náročnějších her. Chtěl by tedy radu co nakoupit. Počítač by měl šlapat jako hodinky, vše by mělo být v pořádku, berte prosím ohled i na spotřebu jednotlivých částí. Chtěl bych to nejlepší, za nízkou cenu . Chlazení budu kupovat zvlášt, takže chlazení není zahrnuto v ceně ! Kdybyste potřebovali další info, určitě sem napište, hned odpovím. Děkuji všem, kteří poradí
    Odpovídat lze po přihlášení

Moderátor Avatar uživatele speedsnail
    Registrace
    May 2006

No tak pro začátek napiš jestli to má být i s monitorem a operačním systémem. Pokud monitor máš, napiš jaký (kvuli rozlišení). Máš v plánu taktovat?
    Chlazení zvlášť.. co si máme pod tím představit, domácí kutil vodníka?
    Naposledy upraveno uživatelem speedsnail: 19-02-2009 v 16:46

Nováček
    Registrace
    Sep 2006

Citace Původně odesláno od Malibu Joe Zobrazit příspěvek