Favicon Svetmobilne.cz  Svět mobilně Favicon Svetaudia.cz  Svět audia Favicon TVFreak.cz  TV Freak   Fórum Favicon Digimanie.cz  Digimanie   Fórum   Galerie
Strana 1 z 2 12 PosledníPoslední
Zobrazené výsledky: 1 až 15 z 28

Téma: Hledám notebook +-20K

Nováček
    Registrace
    Feb 2009

Zdravím, potřeboval bych poradit s výběrem notebooku.
    Moje požadavky (bez pořadí a významnosti):
    -kvalitní zpracování
    -dostatečný výkon (ne žádné herní dělo)
    -odolnost (přenášení - škola, domácnost, drobnější nehody )
    -solidní výdrž baterie (neměl by být problém s nabíjením, ale člověk nikdy neví)
    -seriózní značka, pokud možno bezporuchovost
    -radši si připlatím a očekávám vyšší kvalitu namísto vysokého výkonu
    -střídmý design, žádné úlety

To by bylo přibližně vše, ještě možná, že jsem student, takže spíš kancelářské práce, dobrá přenositelnost, občas nějaký film, žádný závratný herní výkon, ale semtam něco staršího na odreagování

předem díky za pomoc
    Odpovídat lze po přihlášení

Starousedlík SHW Avatar uživatele Intri
    Registrace
    Sep 2007

Nováček
    Registrace
    Feb 2009

Citace Původně odesláno od Intri Zobrazit příspěvek
    no jasně, to je favorit a radši jsem ho ani nepsal a doufal, že někdo doporučí něco jiného s čím bych moh srovnávat .)

Starousedlík SHW
    Registrace
    May 2006

Lenovo neni špatný.... Dál by šlo uvažovat o dellu:
    http://dell.mironet.cz/dell-inspiron...ellow+dp89357/
    Má vyšší rozlišení, což se na práci hodí. Ale ani na jednom si moc nezahraješ...

Dobrý rozlišení a zároveň aspoň "nějaká grafika" by byl tendle asus:
    http://asus.mironet.cz/asus-m51trap0...--vip+dp88502/
    ale to už je spíš lowendová značka - takže spolehlivost neni taková (byť je imho jinde než ji maj acery, msi, umaxy apod.).

Pokud bys radši grafiku než rozlišení, pak tendle lenovo:
    http://lenovo.mironet.cz/lenovo-thin...t-vip+dp89135/
    oproti prvnímu lenovu má slabší aplikační výkon, ale lepší grafiku.

Registrace