Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně

Problém s webkamerou

Lianne (5)|1.3.2009 22:32
Ahoj.
Koupila jsem si webovou kameru TRUST HiRes WebCam Live WB-3420N. Mikrofon mi funguje,ale obraz je jen černý čtverec. Mohl by mi někdo poradit co s tím? Jsem úplný laik. Může to být nějaká chyba v nastavení? Je vyměněná,ale u předchozí byl úplně stejný problém i při vyzkoušení na několika počítačích. Už si opravdu nevím rady...Děkuji.
EditorPO (2819)|1.3.2009 22:52
V prvom rade je vhodne pozriet sa do manualu na presny postup instalacie ovladacov.

U tejto kamery sa najprv instaluju ovladace podla operacneho systemu a az potom sa pripaja kamera k PC.

Ku kamere bolo urcite pribalene CD. Je na nom aj moznost stiahnut najnovsie ovladace z internetu.
Lianne (5)|2.3.2009 08:31
Děkuji za odpověď.
Postupovala jsem přesně podle manuálu. Ovladače nainstalovala. Na CD byl odkaz na stránku,kde je stáhnout. Zkusila jsem je i dvakrát přeinstalovat. Dostanu se do bodu,kdy se má v programu AmCap,přiloženém na CD, vyzkoušet ...a nic.Jediné co mně ještě napadlo, jestli to nemůže být nastavením videa? Trošku jsem si s tím snažila jen tak pohrát (to už je nad mé síly), ale zaráží mně, že tam není obraz vůbec žádný a že už je to u druhého výrobku.
EditorPO (2819)|2.3.2009 16:21
Vypise to aspon nejaku chybovu hlasku, alebo len jednoducho nie je obraz?

Mrkni sa do spravcu zariadeni, ci mas vsetko v poriadku nainstalovane. Neviem aky mas OS, ale u XP to zistis tak, ze kliknes pravym tlacitkom na Tento pocitac, zvolis Spravovat a v lavom stlpci vyberies Spravca zariadeni. V pravej casti okna sa ti objavia instalovane zariadenia. Mala by tam byt aj kamera, bez vykricnikov a otaznikov.
Lianne (5)|2.3.2009 16:37