zapojeni RAID
Přeji všem zde pevne nervi semnou neb jsem začátečník a budu klast stupidní otázky :D Uvažuji o koupi noveho PC a jelikož jsem vytvarník a ne hráč her na PC. Tak to bude stroj určen pro upravu videa, grafických prácí a hudby. Pořídil jsem si knihu ,, úprava videa na PC ,, A tam jsem se dočetl že je dobré když jsou v PC v RAIDu zapojený HDD . A já nevím jak se to zapojuje. Abych ušetřil vyčerpávající vysvětlování z vaší strany. Tak už vím, že mají být oba dva stejné značky, tedy ,, začky ,, ale hlavně stejná rychlost ( RPM ) a že se něco v BIOSu něco někde dělá. Alo co se tam dělá a kde se to najde atd atd. A další otázka . Když už máme tyhle dysky zapojené, v RAIDu tak je možné zapojit ještě třetí jakož to samostatný HDD . A vůbec nevím jak se ty disky budou ukazovat ? C: D: a ten co chci jako třetí E: ? A nebo C: a ten třetí co chci navíc D: ? Pardon pánové jsem laik a nerozumím tomu .... Mymochodem v čem jsem si jistý Vám mohu ukázat že nekecám, že jsem výtvarník.
Popis RAID
http://cs.wikipedia.org/wiki/RAID
ach ten češtin
http://cs.wikipedia.org/wiki/RAID
ach ten češtin
Prosím Tě napiš nám kompletní sestavu, na které chceš pole RAID vytvořit. Hlavně tedy výrobce a typové označení motherboardu. O jaké diskové pole se Ti jedná (0 / 1 / 5 apod) ?
Pán by potřeboval asi navrhnout novou sestavu. Takže špíše za kolik a jaké programy se na té mašině budou provozovat
[QUOTE=kevin00;264269]Prosím Tě napiš nám kompletní sestavu, na které chceš pole RAID vytvořit. Hlavně tedy výrobce a typové označení motherboardu. O jaké diskové pole se Ti jedná (0 / 1 / 5 apod) ?[/QUOTE]
Zatím nic nemám .Ale chci toto... Asus P5Q PRO - Intel P45 .. A tím jak se ptáš zda (0 / 1 / 5 apod) tak to jsi mne dostal... Budu mít za 5. Snad to někde doženu co to znamená atd.
Zatím nic nemám .Ale chci toto... Asus P5Q PRO - Intel P45 .. A tím jak se ptáš zda (0 / 1 / 5 apod) tak to jsi mne dostal... Budu mít za 5. Snad to někde doženu co to znamená atd.