Favicon Svetmobilne.cz  Svět mobilně Favicon Svetaudia.cz  Svět audia Favicon TVFreak.cz  TV Freak   Fórum Favicon Digimanie.cz  Digimanie   Fórum   Galerie
Zobrazené výsledky: 1 až 7 z 7

Téma: Pevné disky, optické mechaniky: Mechanika nenačítá CD,DVD

Neregistrovaný

Jméno tazatele: janusz

Znění dotazu:
    Ahoj,potřeboval bych poradit. Mám rok starý PC v této sestavě: Intel Core 2 Duo E8200, Sapphire ATI Radeon HD 4850 512MB, deska Gigabyte EP45-DS3R, Western Digital Caviar SE16 3.5" 640GB a dvě mechaniky Samsung SH-S203P OEM. Operační systém Win XP Professional 32-bit. Vše fungovalo až do včerejška. Najednou mi mechaniky nechtějí nic načíst, přitom ovladače pracují správě (je to ve správci HW). Když chci něco vypálit, mechaniky normálně pracují a vypalují. Ale když chci načíst CD, DVD, tak mi to prostě napíše, že disk nenašel. Přemýšlel jsem, jestli to nemůže být virem, tak jsem PC projel NODem verze 3 a nic nenašel. Taky jsem přeinstaloval ovladače k mechanikám, po restartu si našel Win XP nové ovladače, ale problém přetrvává dál. Nezdá se mi, že by byla závada přímo v mechanikách. Využívám je totiž málokdy.
    Můžete mi prosím poradit, kde může být chyba?

HW a SW počítače jehož se dotaz týká:

Starousedlík SHW Avatar uživatele Zoidik
    Registrace
    Sep 2006

Aktualizuj firmware

Moderátor Avatar uživatele speedsnail
    Registrace
    May 2006

1. Update firmwaru
    2. Vyzkoušet nějakou live distribuci linuxu, ať se vyloučí chyba ovladačů ve Win
    3. Reklamace

janusz

Tak jsem zkoušel stáhnout firmware pro sh-s203p a bohužel nefunguje, když spustím exe soubor, tak se nic nestane. Tak nevím no. Dost pochybuju, že by to byla nějaká technická závada v mechanikách, protože v obou můžu vypalovat, ale žádná z nich nechce načítat.
    Když dám do mechaniky CD nebo DVD, tak to v ní zahučí, jakoby už načítala, pak se objeví hodiny a napíšeš Error - disk no found.
    Takže mi to připadá, jakoby chyba byla někde v ovladačích.

janusz