reklama
Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně

Porucha LCD

michaltd (1)|8.1.2007 10:08
Vlastním LCD monitor (ACER AL1731) bohužel po záruce. Z ničeho nic zmodrá, zbělá zfialový a nakonec se mi obrazovka rozdělí na 3 až 4 pravidelné díly oddělené pruhy, občas ještě ty pruhy poblikávají . Neobjeví se mi ani vlastní menu monitoru kde by bylo možné vyvolat memory recall, vypnutí ze sítě i na delší čas nepomáhá....někdy to trvá den dva, někdy 5 minut a zase naskočí......pak třeba zase vypne. Bohužel to není moc pravidelné, děje se mi to třeba jeden týden často a pak měsíc nic....takže když chci závadu ukázat tak to zrovna funguje. Do servisu jsem poslal fotografii poruchy, kde mi řekly, že z fotografie moc nepoznají, ale odhadují že by vyměnili celý panel za 15 000,- Poradíte prosím, jestli lze daný problém vyřešit jinak než vyhozením do kontejneru.

Děkuji Michal
LCDporucha.JPG
pas!k (3765)|8.1.2007 15:03
[QUOTE=michaltd]Vlastním LCD monitor (ACER AL1731) bohužel po záruce. Z ničeho nic zmodrá, zbělá zfialový a nakonec se mi obrazovka rozdělí na 3 až 4 pravidelné díly oddělené pruhy, občas ještě ty pruhy poblikávají . Neobjeví se mi ani vlastní menu monitoru kde by bylo možné vyvolat memory recall, vypnutí ze sítě i na delší čas nepomáhá....někdy to trvá den dva, někdy 5 minut a zase naskočí......pak třeba zase vypne. Bohužel to není moc pravidelné, děje se mi to třeba jeden týden často a pak měsíc nic....takže když chci závadu ukázat tak to zrovna funguje. Do servisu jsem poslal fotografii poruchy, kde mi řekly, že z fotografie moc nepoznají, ale odhadují že by vyměnili celý panel za 15 000,- Poradíte prosím, jestli lze daný problém vyřešit jinak než vyhozením do kontejneru.