čau měl jsem problém s routerem a to ten že se pořád odpojovala LAN síť a nešlo se připojit na wifi. router jsem reklamoval a tedka to šlape v pohodě až na jednu závadu. Když stahuju, šlape to, stáhne cca 20-40-60 MB pak se to kousne a když dám zastavit a pokračovat tak to prostě nejde! zkoušel jsem půjčený router a ten šlape uplně v pohodě proto to typuju na router. myslíte že se to dá někde ve vnitř nastavit? nebo je prostě na hovno i ten nový router?
zkoušel jsem resetovat a znovu nastavit - nepomohlo.
zkoušel jsem aktualizovat firmware - opět nejde jako u předešlého routeru...
první má 87 MB
další 3 v raru by měly mít 700MB vždy se to kouslo a ukázalo to že je to stáhlé
Jedná se o router DIR 301.
zkoušel jsem resetovat a znovu nastavit - nepomohlo.
zkoušel jsem aktualizovat firmware - opět nejde jako u předešlého routeru...
první má 87 MB
další 3 v raru by měly mít 700MB vždy se to kouslo a ukázalo to že je to stáhlé
Jedná se o router DIR 301.
Zdravím,
Tohle nemusí být chyba routeru, protože ten ti jen snad NATuje provoz (schovává tě za svůj rozsah DHCP). Tedy ten provoz může být docela "transparentní". Tak mě napadá dělalo ti to i s jiným zařézením - routrem? Pokud ano tak problém může být u ISP, který může mít limit na stažení dat (ovšem většinou jen v případě FUP snižují datový tok směrem k tobě a od tebe) nebo máš něco s počítačem.
Howk.
Tohle nemusí být chyba routeru, protože ten ti jen snad NATuje provoz (schovává tě za svůj rozsah DHCP). Tedy ten provoz může být docela "transparentní". Tak mě napadá dělalo ti to i s jiným zařézením - routrem? Pokud ano tak problém může být u ISP, který může mít limit na stažení dat (ovšem většinou jen v případě FUP snižují datový tok směrem k tobě a od tebe) nebo máš něco s počítačem.
Howk.
čáu no právě že mi kámoš půjčil router a s ním to nedělá, stahuje to bez problémů celé... jakmile přehodím router na ten můj (DIR 301) tak to zase zlobí
Uptime ti len hlási, ako dlho beží zariadenie od posledného nabootovania/reštartu. Skôr pozeraj nejaké hlášky o erroroch, konfliktoch, výpadkoch spojenia.
jestli jsem do dobře pochopil?
,,ako dlho beží zariadenie od posledného nabootovania/reštartu'' - při stahování jak kdy. Tedka zkouším stahovat přes rapidshare, megaupload, dnbshare atd... a zatím se mi nic nevyplo. vždy se to stáhlo celé.
,,Skôr pozeraj nejaké hlášky o erroroch, konfliktoch, výpadkoch spojenia. ''hlášky to nehlásí žádné, Spojení je v pohodě, net běží jak má.
Asi mě budete mít za blba jestli jsem to špatně pochopil.. :)
,,ako dlho beží zariadenie od posledného nabootovania/reštartu'' - při stahování jak kdy. Tedka zkouším stahovat přes rapidshare, megaupload, dnbshare atd... a zatím se mi nic nevyplo. vždy se to stáhlo celé.
,,Skôr pozeraj nejaké hlášky o erroroch, konfliktoch, výpadkoch spojenia. ''hlášky to nehlásí žádné, Spojení je v pohodě, net běží jak má.
Asi mě budete mít za blba jestli jsem to špatně pochopil.. :)
Áno, trochu sme sa nepochopili.
Uptime udáva, ako dlho beží zariadenie od posledného reštartu. Nemá žiadny súvis so sťahovaním. Len ukazuje, ako dlho je router zapnutý.
Tie hlášky o chybách treba na routeri pozrieť z logoch, navonok nemusí hlásiť nič a napriek tomu v logoch môžu byť záznamy napr. o konfliktoch IP adries, nedoručených paketoch a podobne. Preto sa treba (napr. cez browser) prihlásiť na administrátorské rozhranie routeru a pozrieť všetky logy a prípadné warningy a errory poslať sem do fóra. Podľa toho, čo tam bude sa pokúsime spoločne niečo poriešiť.
Uptime udáva, ako dlho beží zariadenie od posledného reštartu. Nemá žiadny súvis so sťahovaním. Len ukazuje, ako dlho je router zapnutý.
Tie hlášky o chybách treba na routeri pozrieť z logoch, navonok nemusí hlásiť nič a napriek tomu v logoch môžu byť záznamy napr. o konfliktoch IP adries, nedoručených paketoch a podobne. Preto sa treba (napr. cez browser) prihlásiť na administrátorské rozhranie routeru a pozrieť všetky logy a prípadné warningy a errory poslať sem do fóra. Podľa toho, čo tam bude sa pokúsime spoločne niečo poriešiť.
V hornom horizontalnom menu si vyber STATUS a nasledne v lavom menu LOG.
OT/ M@rcus, to "optime" bolo ako oslovenie uzivatela, s "uptime" to nemalo nic spolocneho :)
OT/ M@rcus, to "optime" bolo ako oslovenie uzivatela, s "uptime" to nemalo nic spolocneho :)
To EditorPO - Vďaka za vysvetlenie, mená užívateľov som si nevšímal, len text a tak som zareagoval trochu hlúpo. :)
To Lojzek banasaku - tak toto už vyzerá zaujímavo. Všimni si tie údaje spoof attack. Ak to nie je MAC adresa tvojho stroja, asi sa ti niekto pokúša pripojiť na zariadenie. Pozri si svoju MAC adresu - najjednoduchšie cez príkazový riadok, príkaz "ipconfig /all". MAC adresa bude v riadku hneď pod označením tvojej sieťovky. Tak čo, je to tá z obrázkov alebo iná? A čo IP adresa?
Po tvojej odpovedi sa určite nájde niekto, kto ti poradí (ja mám s Wifi len malé skúsenosti :cry)
To Lojzek banasaku - tak toto už vyzerá zaujímavo. Všimni si tie údaje spoof attack. Ak to nie je MAC adresa tvojho stroja, asi sa ti niekto pokúša pripojiť na zariadenie. Pozri si svoju MAC adresu - najjednoduchšie cez príkazový riadok, príkaz "ipconfig /all". MAC adresa bude v riadku hneď pod označením tvojej sieťovky. Tak čo, je to tá z obrázkov alebo iná? A čo IP adresa?
Po tvojej odpovedi sa určite nájde niekto, kto ti poradí (ja mám s Wifi len malé skúsenosti :cry)
hlapci tak ten spoof atak (00-19-66-47-70-f0) je můj druhý PC, nevím proč to takhle hlásí..
jen jsem skusil místo automatického zjištění DHCP tak jsem tam na tvrdo napsal ip adresy a moc se to už od te doby nekouše, ikdyž pořád kouše nebo blbne to stahování.
jen jsem skusil místo automatického zjištění DHCP tak jsem tam na tvrdo napsal ip adresy a moc se to už od te doby nekouše, ikdyž pořád kouše nebo blbne to stahování.
137 je netbios port http://www.auditmypc.com/port/udp-port-137.asp
vyuzivaju ho hlavne virusy - trojske kone
to plati aj pre porty 138, 139
vyuzivaju ho hlavne virusy - trojske kone
to plati aj pre porty 138, 139
moze byt, skontroluj si vsetky PC, pripadne si vsimaj, ci blbne net len pri zapnutych oboch PC, alebo aj pri jednom