reklama
Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně

Co říkáte na IT manager III ?

Martin Kuchař (20)|9.8.2009 13:20
hlasujte v naší anketě a podělte se s ostatními hráči o své dojmy a pocity
mech13 (5526)|9.8.2009 13:27
kdyby tak bylo vic casu... zkousel jsem, bavilo, ale z casovych duvodu nemuzu pokracovat
EditorPO (2819)|9.8.2009 13:32
Ja osobne som sa do "pustil" s nasadenim. Povedal som si, ze snad by som sa aj mohol pokusit o nejaku peknu cenu. Po par dnoch som ale zistil, ze by som musel fakt hrat maximum casu "od zobudenia po dalsi spanok", aby som sa dostal medzi prvu desiatku.
Asi je to vyhoda pre tych, co normalne cez rok studuju a teraz maju prazdniny, takze tomu mozu venovat maximum casu. My, co normalne pracujeme, niektori hlavne v IT oblasti, toho casu urcite tolko nemame, takze sme v nevyhode. Tym padom ma to nejak prestalo motivovat a hru spustim uz len vtedy, ked sa chcem odreagovat. Momentalne je to uz pre mna len obycajna "klikacka". 133-tie miesto nie je az take zle, ale skor sa prepadam, ako postupujem.

Myslim, ze cela pointa hry nie je nasmerovana tym spravnym smerom. Nejde o vedomosti a sikovnost, ale o straveny cas. Co sa tym chcelo dosiahnut? :)
astec (1823)|9.8.2009 13:39
[quote=EditorPO;279852]Ja osobne som sa do "pustil" s nasadenim. Povedal som si, ze snad by som sa aj mohol pokusit o nejaku peknu cenu. Po par dnoch som ale zistil, ze by som musel fakt hrat maximum casu "od zobudenia po dalsi spanok", aby som sa dostal medzi prvu desiatku.