reklama
Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně

pretaktovani GeForce 7600gs

exltus (5)|23.8.2009 15:29
dobrý den...mam grafickou kartu 7600gs a chci ji pretaktovat s použitím programu rivatuner...v taktování nejsem úplný začátečník,ale s touto kartou si opravdu nevím rady...pokaždé,dyž nastavím jiné frekvence a uložím je,tak mi vyskočí chyba : Warning Startup settings you've made may prevent the driver from restoring desired memory clock after reboot.Do you want to correct it now? je jedno at dam ano nebo ne,protoze stejne se mi po startu PC vrati hodnoty na 401/405 což je uznejte hodne ubohé...také mi v nabídce system settings mi chybí polícko test(což mi nevadí,protože mohu taktovat více,ale zajímalo by me,proc tam neni)přicemz v položce poweruser mam clock test zapnut...tento problém by melý mým myslím na svedomí drivery,ale nepomohlo my ani použití AlternativeStartupDeamon s databazi rivatuneru...mohl by mi prosím nekdo poradit co delat?
trodas (1753)|23.8.2009 15:46
Ocividne mas nastavene nejake nastaveni clocku v tvych driverech (jejich startup settings) a tim padem ti nastaveni RiveTuneru nastaveni driveru po startu VZDY prebije.

Vymaz si v nastaveni driveru toto nastaveni a vse bude fungovat.
Proste vypni overclock v driverech a zkontroluj ze to vymazalo nastaveni pri startu a pak reboot, zkontroluj ze mas default clocky, pak overclock RivaTunerem (uz by tam melo byt test tlacitko) a ulozit a restart a melo by to fachat - pokud se zbavis toho nastaveni po startu v driverech, ze :)
exltus (5)|23.8.2009 17:02
[quote=trodas;285001]Ocividne mas nastavene nejake nastaveni clocku v tvych driverech (jejich startup settings) a tim padem ti nastaveni RiveTuneru nastaveni driveru po startu VZDY prebije.

Vymaz si v nastaveni driveru toto nastaveni a vse bude fungovat.