lenovo vs. toshiba
vybírám si notebook do školy, potřebuji na něm rozběhnout adobe photoshop ilustrator a indesign ( nebude to profi práce, jsem studentka grafiky a notebook potřebuju na 2 roky do maturity). přenášet ho budu asi 2krát nebo 3 krát týdně. nějaký nový hry na něm hrát nehodlam ( to se větřu k bráchovo pc), jde mi hlavně o adobe a o displej, ikdyž si na něj doma připojim monitor tak ve škole bych i tak potřebovala pokud možno co nejvěrnější barvy. cenovej limit je kolem 20 tisíc. mám dva adepty.
[odkaz, pro zobrazení se přihlaste]
líbí semi rozlišení, ale na sl500 jsem slyšela pár nehezkejch názorů.
má větší disk což je u mě takový bezvýznamný plus, jelikož si vystačim i s mim starym 120GB ve stolnim pc bezproblémů, má i lepší grafiku oproti sl500
nejsem si jistá. poraďtě kterej mam koupit, popřípadě mi doporučte nějaké jiné notebooky. děkuju za všechny reakce
má větší disk což je u mě takový bezvýznamný plus, jelikož si vystačim i s mim starym 120GB ve stolnim pc bezproblémů, má i lepší grafiku oproti sl500
nejsem si jistá. poraďtě kterej mam koupit, popřípadě mi doporučte nějaké jiné notebooky. děkuju za všechny reakce
[quote=_luxury_;287889]vybírám si notebook do školy, potřebuji na něm rozběhnout adobe photoshop ilustrator a indesign ( nebude to profi práce, jsem studentka grafiky a notebook potřebuju na 2 roky do maturity). přenášet ho budu asi 2krát nebo 3 krát týdně. nějaký nový hry na něm hrát nehodlam ( to se větřu k bráchovo pc), jde mi hlavně o adobe a o displej, ikdyž si na něj doma připojim monitor tak ve škole bych i tak potřebovala pokud možno co nejvěrnější barvy. cenovej limit je kolem 20 tisíc. mám dva adepty.
nejsem si jistá. poraďtě kterej mam koupit, popřípadě mi doporučte nějaké jiné notebooky. děkuju za všechny reakce[/quote]
podle osazení Toshiba podle značky Lenovo...
nejsem si jistá. poraďtě kterej mam koupit, popřípadě mi doporučte nějaké jiné notebooky. děkuju za všechny reakce[/quote]