reklama
Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně

Problémy s PC (HW/SW): instalace win xp a výpadek el. proudu

Neregistrovaný (0)|7.9.2009 14:28
Jméno tazatele: Michal

Znění dotazu:
Při instalaci win xp do počítače mi v polovině instalace vypadl el. proud. po zapnutí počítač nereagoval tak jsem vysunul cd a počítač restartoval, poté jsem vložil cd do mechaniky ale počítač vůbec nereaguje ani cd mechanika nefunguje. stále se mi jen ukazuje tabulka a pod tím : Pri.Master disk HDD S.M.A.R.T. capability ....DISABLED
Už si s tím nevím rady. Prosím poraďte.Dík M

HW a SW počítače jehož se dotaz týká:
Salamander (6177)|7.9.2009 14:30
Zkusil bych reset BIOSu, ale buh vi, jestli to pomuze ...
pas!k (3765)|7.9.2009 14:35
Duvod toho vypadku el proudu?
Jaky je v pc zdroj? Typ znacka..

Ten reset co radil salamander urcite udelej jak na to najdes v manualu od zakladni desky .. pokud si nebudes jisty napis typ zakladni desky reknem ti co udelat ..
Neregistrovaný (0)|7.9.2009 14:44
[quote=pas!k;290359]Duvod toho vypadku el proudu?
Jaky je v pc zdroj? Typ znacka..

Ten reset co radil salamander urcite udelej jak na to najdes v manualu od zakladni desky .. pokud si nebudes jisty napis typ zakladni desky reknem ti co udelat ..[/quote]


Tak jsem vyndal tu baterku, při zapnutí mi to ukáže zase tu tabulku. Zákaldní deska co jsem vyčetl z ní, mám pc z druhé ruky :o( nVidia nForce 2 MPC, je to ono?
Neregistrovaný (0)|7.9.2009 14:45
[quote=Neregistrovaný;290363]Tak jsem vyndal tu baterku, při zapnutí mi to ukáže zase tu tabulku. Zákaldní deska co jsem vyčetl z ní, mám pc z druhé ruky :o( nVidia nForce 2 MPC, je to ono?[/quote]


Proč vypadl proud?? to vědí v ČEZu
kevin00 (10238)|7.9.2009 14:46
Zkusil bych HDD odpojit, zda-li počítač nastartuje.
pas!k (3765)|7.9.2009 14:47