reklama
Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně

Problém s nastavením sítě

iLianik (65)|14.12.2009 18:09
Dobrý den, mám problém s nastavením sítě, mamé doma tři PC, internet je do každého veden pomocí routeru, ale nyní mi to v programu uTorrent vypisuje dole místo spravného připojení chybou hlášku, že mám buď omezené připojení nebo žádné připojení. Internet je připojen bez problému a vše funguje, až na toto.:runaway Prosím o radu, v případě, že bych měl uvést další informace mě kontaktujte a já se je pokusím doplnit, nejsem odborník, tak tomu zatím moc nerozumím. Předem děkuji.
Zoidik (1405)|14.12.2009 18:16
Na tvém místě bych zkontorloval nastavení klienta anebo vyzkoušel jiného. Nicméně, pokud si anisntaluješ Operu, tak v sobě obsahuje klienta na torenty, zkusil bych ji. Pokud ti v ní půjde net, tak by torenty měli také.
iLianik (65)|14.12.2009 19:40
Operu používám běžně, internet jede jako po másle všecho je ok, akorát ten jeden program zlobí, zkoušel jsem i zapojit int. pouze do jednoho PC, jako tomu bylo do teď a potom to bylo OK, asi to bude v nastavení, ale tomu bohužel nerozumím ale na té opeře to zkusím, jen jsem byl zvyklí na něj...:-)
|Mio| (1333)|14.12.2009 21:05
jezis, vzdyt pod tim vykricnikem s tou chybou je navod jak to resit.

No nic, ta chyba znamena ze jsi pasiv, tedy ze ostatni klienti nemaji moznost navazat spojeni s tvym PC a vsechna spojeni musi jit od tebe. Pro zjednoduseni musis si otevrit a nasmerovat vstupni porty.

Reseni je nasledujici, na routeru si nastav presmerovani proslusnych portu na IP adresu pocitace kde mas bittorent, nekdy to jeste muze blokovat firewall na tom PC, tak ho pro otestovani vypni a pokudf to bude tim tak spravne nastav.


Podminkou aby to fungovalo je verejna IP adresa a neblokovane porty ze strany tveho poskytovatele internetu.