
Objednání Win 7
Č4U, mám problém, kupovla jsem si notebook, ale ještě před vydáním win7, atkže mam vistu. Ale vyrobce mi dává možnost si koupit za menší poplatek asi 400Kč taky win7. Je to tady: http://event.asus.com/2009/windows7/cz/ Je to jen pro ty co si koupili ntb v určitém období a já sem si ho v tom období koupil. Tak jsem si ho objednal a poslal jim tam všechnio co chtěli (bylo to asi 22.12.2009)- naskenovanou kopii faktury i e-mail že sem si koupil ten ntb. No a oni nabízejí službu, díky který si zjistím stav objednávky. No a tam mi pořád píšou dokončete nevyřízenou platbu a pořád mi to nechtěl poslat a nevim co s tim. Nemá s tím nahodou někdou zkušenosti? pls poraďte
[quote=vinnetou;331724]platebni kartou maestro
a to pres internet zjistim jak? jestli to mam povoleno?[/quote]
No nejlepsi asi bude zjistit pres internetbanking, jestli se ti ta platba odepsala z uctu.
Edit: No na tech strankach maji napsano platba kartou Visa nebo MasterCard, takze spis zadna platba neprobehla
a to pres internet zjistim jak? jestli to mam povoleno?[/quote]
No nejlepsi asi bude zjistit pres internetbanking, jestli se ti ta platba odepsala z uctu.
Edit: No na tech strankach maji napsano platba kartou Visa nebo MasterCard, takze spis zadna platba neprobehla
dobře, ale ja nevim jak bych to zrušil, protože to můžu zrušit jen tři dny po objednání. A ja si nejsem fakt jistej jestli mi to neposilaj jenom kvuli tomu že sou vanoce, abych si to neobjednal znova a neměl potom dva windowsy doma a neplatil zbytečně. (mastercard doma mam a objednal bych si to ale nwm jak zrušit tu předchozí obj....)
[quote=vinnetou;332113]dobře, ale ja nevim jak bych to zrušil, protože to můžu zrušit jen tři dny po objednání. A ja si nejsem fakt jistej jestli mi to neposilaj jenom kvuli tomu že sou vanoce, abych si to neobjednal znova a neměl potom dva windowsy doma a neplatil zbytečně. (mastercard doma mam a objednal bych si to ale nwm jak zrušit tu předchozí obj....)[/quote]
No pokud ti to banka nestrhla z uctu tak ti Windowsy 2x neprijdou.
Kazdopadne si vzpomen, jestli ti to pri platbe potvrdilo akceptaci tvoji karty. Protoze pokud to skutecne maji jen na Visu a MC, tak by urcite zahlasili, ze Maestro kartu neakceptuji. Vypadlo na konci procesu nejake potvrzeni objednavky?
No pokud ti to banka nestrhla z uctu tak ti Windowsy 2x neprijdou.
Kazdopadne si vzpomen, jestli ti to pri platbe potvrdilo akceptaci tvoji karty. Protoze pokud to skutecne maji jen na Visu a MC, tak by urcite zahlasili, ze Maestro kartu neakceptuji. Vypadlo na konci procesu nejake potvrzeni objednavky?
Karta Maestro není většinou akceptovatelná pro platby přes internet (jen pro pár obchodů v CZ). Peníze jim tedy neodešly, navíc ti píšou "dokončete platbu". Udělej novou objednávku, zaplať jí kartou Mastercard a v pohodě vyčkej příchodu Win :) Starou objednávku oni časem smažou ...
Také by bylo třeba možné po dohodě s nimi domluvit platbu na účet pomocí české pošty či banky(osobně by jsi u okénka odeslal peníze na jejich účet, pak jim nascanoval potvrzení) a to by také mělo fungovat.
[quote=VLAN;332221]Také by bylo třeba možné po dohodě s nimi domluvit platbu na účet pomocí české pošty či banky(osobně by jsi u okénka odeslal peníze na jejich účet, pak jim nascanoval potvrzení) a to by také mělo fungovat.[/quote]
jenže oni tam na sebe žádný kontakty neudávaj, jen telfon do kanady a adresu na taiwan
a další fakt je že mi to žídný upozornění nevyplivlo a hned mi poslali e-mail s poděkováním že jsem so win7 objednal a pokyn abych jim poslal naskenovanou kopii stranky s potrvzenim o koupi, to znamená faktura a to sem jim taky poslal
jenže oni tam na sebe žádný kontakty neudávaj, jen telfon do kanady a adresu na taiwan
a další fakt je že mi to žídný upozornění nevyplivlo a hned mi poslali e-mail s poděkováním že jsem so win7 objednal a pokyn abych jim poslal naskenovanou kopii stranky s potrvzenim o koupi, to znamená faktura a to sem jim taky poslal
no tak jsem si to chtěl objednat znova, ale pise mi to ze seriove cislo bylo jiz pouzito a jak zrusit objednavku nvm, pls poradte
takža takhle perj vypadá způsob rušení obj.
Způsob rušení objednávek: Objednávky podané před 12.říjnem 2009 lze zrušit kdykoliv před 12.říjnem 2009. Žádost o zrušení objednávek podaných 12.října 2009 nebo poté lze předložit do 3 dnů od podání objednávky. Na rušení se mohou vztahovat administrativní poplatky. Po tomto datu není rušení objednávek povoleno.
Ale kam co napsat tam není, no napsal jsem to na dva e-maily, který znám tak uvidíme
Způsob rušení objednávek: Objednávky podané před 12.říjnem 2009 lze zrušit kdykoliv před 12.říjnem 2009. Žádost o zrušení objednávek podaných 12.října 2009 nebo poté lze předložit do 3 dnů od podání objednávky. Na rušení se mohou vztahovat administrativní poplatky. Po tomto datu není rušení objednávek povoleno.
Ale kam co napsat tam není, no napsal jsem to na dva e-maily, který znám tak uvidíme
[quote=vinnetou;332504]no tak jsem si to chtěl objednat znova, ale pise mi to ze seriove cislo bylo jiz pouzito a jak zrusit objednavku nvm, pls poradte[/quote]
A zkousel jsi "kontrolu stavu objednávky"?
A zkousel jsi "kontrolu stavu objednávky"?
Kontaktuj Mentor Media (jež pro Asus zajišťuje distribuci upgradů), a dohodni s nimi novou platbu stávající objednávky.
[quote=hl.hl;332697]A zkousel jsi "kontrolu stavu objednávky"?[/quote]
ano a pise to tam dokončete nevyřízenou platbu, ale tu nemůžu dokončit když jsem platil blbou kartou
a jak jsi mi sem dal ten odkaz r34ktore, tak mě to přepošle na FAQ. A tam jim to můžu napsat česky? Já už sem jim tam jednou psal ohledně nečeho jiného a sice to vyřešili ale neodpoveděli takže nwm jestli reagovali na můj mail.
tak fakt nwm co mam dělat dokončit platbu nemůžu, zrušit taky ne a novou taky ne....
ano a pise to tam dokončete nevyřízenou platbu, ale tu nemůžu dokončit když jsem platil blbou kartou
a jak jsi mi sem dal ten odkaz r34ktore, tak mě to přepošle na FAQ. A tam jim to můžu napsat česky? Já už sem jim tam jednou psal ohledně nečeho jiného a sice to vyřešili ale neodpoveděli takže nwm jestli reagovali na můj mail.
tak fakt nwm co mam dělat dokončit platbu nemůžu, zrušit taky ne a novou taky ne....
[quote=vinnetou;334076]a jak jsi mi sem dal ten odkaz r34ktore, tak mě to přepošle na FAQ. A tam jim to můžu napsat česky?[/quote]
Komunikoval bych striktně anglicky. Ve formuláři (vyvolaném tlačítkem Contact Us) bych vybral kategorii Apply and Payment, a stručně popsal svůj problém.
Komunikoval bych striktně anglicky. Ve formuláři (vyvolaném tlačítkem Contact Us) bych vybral kategorii Apply and Payment, a stručně popsal svůj problém.