Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně

Nevyhlazené video

Tronmkiheda@seznam.cz (18)|21.2.2010 12:16
Dobrý den!

Po uvedení nového počítače do provozu jsem začal mít problém s přehráváním videa. Týká se to jak videa (bez ohledu na to jaký přehrávač to přehrává - zkoušel jsem VLC player a KM player), tak i obrazu, který jde z televizní karty. Obraz je "nevyhlazený", kostičkovaný, vypadá to tak, jako když se ve Windows vypne vyhlazování písma. Problém se týká i zobrazovaných titulků. Podezírám z toho tv kartu, zda není v konfliktu s grafickou kartou. Nicméně zatím to nemám ověřeno, jsem laik a tak jsem zatím nepřišel na to, jak tv kartu odinstalovat a zabránit Win7 v tom, aby si ji po restartu zase nenainstalovala. Samotné zakázání tv karty problém nevyřešilo. Win7 konflikt nehlásí.
U mého předchozího PC jsem ten problém měl taky, ale to už je řada let a už nevím, jak se vyřešil.

Předem velmi děkuji za radu.

PC: Phenom II X4 945, 4 GB DDR3 1333 MHz, ATI 5770, Gigabyte 790FXTA-UD5, tv karta Pinnacle 310i, Win 7 Prof. 64 bit
DrZelenka (2491)|21.2.2010 12:55
A vytahnout kartu z PC nemuzes?

Btw VLC ma sice kodeky jiz v sobe, ale co takhle zkusit napr. Combined Comunity Codec Pack a WMP?
Tronmkiheda@seznam.cz (18)|21.2.2010 14:14
Díky, problém to vyřešilo, ale jen částečně. Skutečně po doinstalování kodeků a při spuštění videa přes Vámi doporučovaný přehrávač je vše, tak jak má, ale jen u videa, obraz z TV karty je stále takový jako předtím, tzn. problém bude asi někde jinde.
durib (1141)|21.2.2010 14:45
Pokud to vyresila doinstalace kodeku, je nejspise problem prave tam. SW pro TV kartu pouziva nejspise jinou sadu kodeku. Jakou TV kartu mas a jaky SW pouzivas pri divani na televizi?
EDIT: sorry, TV kartu mas v podpisu, pouzivas tedy SW od Pinnacle?
StD (1963)|21.2.2010 14:50