reklama
Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně

Jaký řadič pro HP Ultrium?

Whitehawk (14)|15.3.2010 17:02
Zdravím,
pro archivaci dat ve firmě jsem vybral zálohovací zařízení HP StorageWorks Ultrium 920 SAS internal. Mám ale problém s řadičem a kabelem pro propojení s mechanikou. Nevím jaký vybrat. Podmínkou je zachování HW stávající zálohovací stanice se základní deskou Asus P5RD1-V, která má 1 PCI-E x16 a 2 PCI-E x1. Když jsem kontaktoval odborníky z autorizovaných servisů HP, tak neodpověděli nebo mi doporučili originální řadiče od HP, který ale nejsou kompatibilní se základní deskou a jsou fakt drahý.
Jeden mi ale poradil řadič RocketRAID 2640X1 a kabel je možný použít v balení mechaniky. Bohužel si ale není jistý, zda bude správně fungovat s mechanikou. Chtěl bych to otestovat, ale většina e-shopů není ochotná k zapůjčení zařízení a oni že to taky testovat nebudou.
Máte někdo nějaké zkušenosti s připojením podobné mechaniky na řadič SAS od jiného výrobce než je HP? Pokud máte někdo přístup k takovému zařízení, můžete to někdo zkusit zapojit?
Předem moc díky.
Whitehawk (14)|28.4.2010 13:33
Nový poznatek: Řadič RocketRaid 2640X1 s mechanikami HP nefunguje. Ani s jednou. Je to pouze řadič RAID. Je tedy zapotřebí: nalézt jiný řadič pro slot PCIeX1 (to je asi ta nejlevnější alternativa, pokud vůbec existuje) nebo vybrat jiný řadič, základní desku, procesor a RAM. Poradí mi prosím někdo nějaké šikovné modely s rozumnou cenou, které budou s mechanikou HP Ultrium fungovat? Předem díky.
zsdx (2098)|28.4.2010 14:18