Favicon Svetmobilne.cz  Svět mobilně Favicon Svetaudia.cz  Svět audia Favicon TVFreak.cz  TV Freak   Fórum Favicon Digimanie.cz  Digimanie   Fórum   Galerie Společnost oXy Online s.r.o.
Zobrazené výsledky: 1 až 9 z 9

Téma: SHW23_lemplik_1

  1. #1
    Pravidelný diskutér
    Registrace
    Nov 2007
    Příspěvků
    191

    Zcela vlastní tvorba? ano

    Bylo při tvorbě použito něco nevlastního?
    3D model: ne
    Brush: ne
    Obrázek, fotografie nebo textura: jen ty co jsou součástí programu modo ktery uzivam, externiho nic
    Tutorial: ne

    Kolik času zabrala tvorba: 15-20 h
    Pointa wallpaperu: pirátská výbava

    Další komentář: šlo by to ještě vylepšit, ale už není čas
    Připojené obrázky Připojené obrázky Klikněte na náhled pro zobrazení v plné velikosti 
Název: piratskystul4.jpg 
Zobrazení: 2051 
Velikost: 1.39 MB 
ID: 16631  
    Odpovídat lze po přihlášení

  2. #2
    Pravidelný diskutér
    Registrace
    Nov 2007
    Příspěvků
    191

    pridavam wireframe ktery je podle novych pravidel vyzadovan
    Připojené obrázky Připojené obrázky Klikněte na náhled pro zobrazení v plné velikosti 
Název: screen2.jpg 
Zobrazení: 443 
Velikost: 244.0 KB 
ID: 16632  
    Odpovídat lze po přihlášení



  3. #3
    Starousedlík SHW Avatar uživatele czhunter
    Registrace
    Dec 2007
    Příspěvků
    807

    Škoda že je všechno tak čisté, rovné, hladké a nablýskané.
    Špína, rez, hniloba, rozklad, to je základ naturalismu a 3D grafiky
    Odpovídat lze po přihlášení

  4. #4
    Pravidelný diskutér
    Registrace
    Nov 2007
    Příspěvků
    191

    Citace Původně odesláno od czhunter Zobrazit příspěvek
    Škoda že je všechno tak čisté, rovné, hladké a nablýskané.
    Špína, rez, hniloba, rozklad, to je základ naturalismu a 3D grafiky
    No mym zamerem nebylo nakreslit, jak by to vypadalo dnes, ale jak to bylo tenkrat.
    Uznavam ze dalekohled,ci mec mohl mit nejake znamky poskrabani a stul nejake znamky opotrebeni, ale korozi a hnilobu jsem tam urcite nechtel. Ta by se hodila spise pro nejakou starou truhlu opredenou pavucinama plnou stareho harampadi a ne na stul s mapou.
    Odpovídat lze po přihlášení

  5. #5
    Občasný diskutér Avatar uživatele Nettle
    Registrace
    May 2007
    Příspěvků
    129

    ne czhunter ma rozhodne pravdu. Urcite to chtelo necistoty hnilobu a rozklad...
    Odpovídat lze po přihlášení

  6. #6
    Pravidelný diskutér
    Registrace
    Nov 2007
    Příspěvků
    191

    Citace Původně odesláno od Nettle Zobrazit příspěvek
    ne czhunter ma rozhodne pravdu. Urcite to chtelo necistoty hnilobu a rozklad...
    ok, tak jste me ukecali priste to vsechno necham reznout a hnit
    Odpovídat lze po přihlášení

  7. #7
    Občasný diskutér
    Registrace
    Dec 2008
    Příspěvků
    63

    podle me by se take spis hodil trochu "starsi" kabatek na ty veci :-) .
    Ale na co bych chtel upozornit, je ten pytel penez na stole. Nevim jeslti jsem divnej, ale ten mesec mi tam nesedi. Za prve je moc maly a hlavne zadruhe vypada jak 2D obrazek.... ja bych ho nekolikrat zvetsil a dal na pravy horni okraj obrazku/na mapu na horni okraj, tak aby to prekryval.
    (Ja teda pc grafiku nedelam, takze ani nevim, jak je to tezky, ale takhle se mi to tam nehodi (to uz by bylo lepsi bez nej) :-) )
    Odpovídat lze po přihlášení



  8. #8
    Pravidelný diskutér
    Registrace
    Nov 2007
    Příspěvků
    191

    Citace Původně odesláno od Liutasil Zobrazit příspěvek
    podle me by se take spis hodil trochu "starsi" kabatek na ty veci :-) .
    Ale na co bych chtel upozornit, je ten pytel penez na stole. Nevim jeslti jsem divnej, ale ten mesec mi tam nesedi. Za prve je moc maly a hlavne zadruhe vypada jak 2D obrazek.... ja bych ho nekolikrat zvetsil a dal na pravy horni okraj obrazku/na mapu na horni okraj, tak aby to prekryval.
    (Ja teda pc grafiku nedelam, takze ani nevim, jak je to tezky, ale takhle se mi to tam nehodi (to uz by bylo lepsi bez nej) :-) )

    Njn. mesec se moc nepovedl Nepovedlo se mi ho poradne vymodelovat a ta textura taky neni dobra. A mince jsou taky mizerne.

    Chtel bych Vam vsem, co jste pridali komentar, podekovat za rady a pripominky - jsou pro mne velmi uzitecne - prece jen jsem spise zacatecnik a snazim se z nich poucit.
    Odpovídat lze po přihlášení

  9. #9
    Starousedlík SHW Avatar uživatele Draken
    Registrace
    Aug 2007
    Příspěvků
    1,616

    jako vymodelovaný je to pěkně... ale ta hra stínu a světel je tam mizivá
    a ten pytel je tam jak pěst na oko ... mince se mi líbí ale jak bylo řečeno chce to určitou míru používání těch komponent pač ani kdyby byly nový tak nevypadaj tak sterilně
    přesněji řečeno:
    1)mapa by mohla byt zmuchlana s okusanými rohy a víc dožluta
    2)dalekohled,šavle a ta měrka ... stíny,stíny,stíny a na šavli třeba vyrytý nějaký nápis...
    3)pytel ... malý ... moch bejt třeba otevřenej a ty mince z něj mohli bejt vysypaný (a zase stíny)
    4)stůl nevím ale dřevotřísku asi v těch dobách ještě neměli XD (trocha suků a nerovnosti by pomohlo ... asi bych se nebál ani tmavšího odstínu)

    ale jak řikám až na tyhle detaily je to pěkný a myslim že i to třetí místo bysis zasloužil, držím palce
    Odpovídat lze po přihlášení