reklama
Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně

Prosím odborníky - poraďte typ monitoru

T.B. (4)|7.5.2010 10:28
Dobrý den všem,

jsem technikem u bezpečnostní firmy a specializuji se na kamerové systémy. Poslední dobou si začínám všímat i věcí, které mě dříve tak moc nevadily. Např. nejsem schopen na monitoru správně zaostřit obraz z kamery. Očima ani kvalitou kamery to není, zůstává zobrazovací schopnost monitoru. Používám LCD monitor té nejnižší cenové hladiny a např. obraz trávy nebo chodníku z rovnoběžných kostek vůbec neodpovídá realitě a je jakoby pořád trochu rozostřený. Umíte poradit jaká technologie, případně konkrétní monitor, by pro tyto účely byl nejlepší? Velikost max. 17", cena cca do 30t.

Díky Theo B.
johny__g (6387)|7.5.2010 10:38
Nemůže to být degradací signálu mezi kamerou a monitorem? Jak je ten přenos realizován? Jaké vstupy u monitoru se používají?
mstejska (2912)|7.5.2010 10:58
Nepoužívají kamery nějakou brutální kompresi? Odpovídalo by to popisu.
speedsnail (4876)|7.5.2010 12:00
Tohle rozhodně není chyba monitoru. Problém hledejte v kameře (zejména) případně při přenosu signálu.
T.B. (4)|7.5.2010 12:43
U IP kamer Axis 221 a 223 jde signál přes grabovací kartu NUUO nebo Aver do PC, kde se obraz ukládá. Já si pak monitor připíchnu k portu VGA a přes uživatelské rozhraní na monitoru se snažím kamery doostřit. U analogových karet je to obdobně, karty v PC jsou tzv. hybridní, zvládnou oba dva druhy signálů.
johny__g (6387)|7.5.2010 12:56
A obraz je v rozlišení 640 x 480? Na LCD monitoru se pak musí interpolovat (při fullscreen zobrazení) a nemusí být úplně ostrý ... jen moje teorie.
Logout (4018)|7.5.2010 13:00