Favicon Svetmobilne.cz  Svět mobilně Favicon Svetaudia.cz  Svět audia Favicon TVFreak.cz  TV Freak   Fórum Favicon Digimanie.cz  Digimanie   Fórum   Galerie Společnost oXy Online s.r.o.
Zobrazené výsledky: 1 až 11 z 11

Téma: Prosím odborníky - poraďte typ monitoru

Nováček
    Registrace
    May 2010

Dobrý den všem,

jsem technikem u bezpečnostní firmy a specializuji se na kamerové systémy. Poslední dobou si začínám všímat i věcí, které mě dříve tak moc nevadily. Např. nejsem schopen na monitoru správně zaostřit obraz z kamery. Očima ani kvalitou kamery to není, zůstává zobrazovací schopnost monitoru. Používám LCD monitor té nejnižší cenové hladiny a např. obraz trávy nebo chodníku z rovnoběžných kostek vůbec neodpovídá realitě a je jakoby pořád trochu rozostřený. Umíte poradit jaká technologie, případně konkrétní monitor, by pro tyto účely byl nejlepší? Velikost max. 17", cena cca do 30t.

Díky Theo B.
    Odpovídat lze po přihlášení

Čestný člen Avatar uživatele johny__g
    Registrace
    Sep 2007

Nemůže to být degradací signálu mezi kamerou a monitorem? Jak je ten přenos realizován? Jaké vstupy u monitoru se používají?

Starousedlík SHW Avatar uživatele mstejska
    Registrace
    Dec 2007

Nepoužívají kamery nějakou brutální kompresi? Odpovídalo by to popisu.

Moderátor Avatar uživatele speedsnail
    Registrace
    May 2006

Tohle rozhodně není chyba monitoru. Problém hledejte v kameře (zejména) případně při přenosu signálu.

Nováček
    Registrace
    May 2010

U IP kamer Axis 221 a 223 jde signál přes grabovací kartu NUUO nebo Aver do PC, kde se obraz ukládá. Já si pak monitor připíchnu k portu VGA a přes uživatelské rozhraní na monitoru se snažím kamery doostřit. U analogových karet je to obdobně, karty v PC jsou tzv. hybridní, zvládnou oba dva druhy signálů.

Registrace
    Sep 2007

A obraz je v rozlišení 640 x 480? Na LCD monitoru se pak musí interpolovat (při fullscreen zobrazení) a nemusí být úplně ostrý ... jen moje teorie.

Starousedlík SHW