Favicon Svetmobilne.cz  Svět mobilně Favicon Svetaudia.cz  Svět audia Favicon TVFreak.cz  TV Freak   Fórum Favicon Digimanie.cz  Digimanie   Fórum   Galerie Společnost oXy Online s.r.o.
Zobrazené výsledky: 1 až 6 z 6

Téma: IE8 otvíraná okna

Nováček
    Registrace
    Apr 2010

Dobrý den,mám problém s IE8 a to s blokováním automaticky zobrazovaných oken.Teda spíše nezobrazovaných.Zničeho nic a to na winXP i win7 nejsem schopen nahrát obrázek do aktualit našeho eshopu,nepomáhá nic ... Všade jsem povolil otvírání oken,nastavil web jako bezpečný atp.,milion různých pokusů,zkoušel jsem i otvírání oken zakázat a dát web jako povolenou vyjímku,nepomáhá nic..... tady je foto http://dl.s4.superhosting-cdn.p.uloz...c=377056442&De ,chcili změnit či přidat obrázek v aktualitách vyskočí,že mám povolit otvírání oken....nejsem pc analfabet,radil jsem se i s programátorem,nic už nás nenapadá...pravděpodobně jde o hloupost,která prostě člověka nenapadne a nebo nějaký hodně ukrytý zabezpečení ..... nemáte někdo s něčím podobným zkušenost ..... dík .... web jde sice obhospodařovat v klidu z jinýho prohlížeče ale když nemám čas udržuje ho manželka a ta je jen na ie .....
    Naposledy upraveno uživatelem Karel261: 12-05-2010 v 20:35
    Odpovídat lze po přihlášení

Starousedlík SHW Avatar uživatele pas!k
    Registrace
    Jul 2006

Pouzivas nejaky firewall? Zkusil jsi to v jinem prohlizeci?

Nováček
    Registrace
    Apr 2010