reklama
Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně

Yamaha RX-V 365 - problém s HDMI připojením k DVD rekordéru

waawe (33)|25.5.2010 23:48
Ahoj,

dneska jsem si koupil AV receiver Yamaha RX-V 365 a večer propojil s ostatními přístroji. Úspěšně jsem propojil CD mechaniku, settopbox, ale u toho nejdůležitějšího, dvd rekordéru Panasonic DMR-EX87 jsem se zaseknul. Koupil jsem si HDMI kabel a propojil rekordér s receiverem, bohužel žádného zvuku jsem se ale nedočkal. Při propojení rekordéru s receiverem cinch kabelem zvuk funguje. Nemáte zkušenost, jde li donutit tyto 2 přístroje ke spolupráci? Mimochodem v manuálu k rekordéru (strana 17) se říká, že při připojení k TV nekompatibilní s CPPM nelze prostřednictvím konektoru HDMI zajistit výstup signálu DVD-audio, jenž je chráněn proti kopírování. Nemohlo by to souviset s mým problémem?

Díky za všechny dobře míněné rady.

Waawe
Dojigiri (1629)|26.5.2010 10:47
Tak v manuálu od tý Yamahy jsem objevil tohle:

[quote]Audio signals input at the HDMI jack are not output from any speaker terminals but output from the connected video monitor. To enjoy the sound from speakers connected to this unit,
- make an analog or digital connection besides the HDMI connection
- mute the volume of the connected video monitor.[/quote]

Nerozumím tomu úplně přesně na 100% ale jestli dobře chápu význam spojení "are not output from any speaker terminals", je HDMI zvuk jenom "průchozí", tj. pouze "kopírován" na HDMI výstup, ale není zpracováván samotným receiverem a přehráván na připojených reproduktorech.

(pokud máš televizi s HDMI, při připojení DVD přímo k televizi přes HDMI ta televize zvuk přehrává? - dalo by se to taky ověřit kdybys měl druhej HDMI kabel a připojil pak televizi přes něj k receiveru, jestli půjde z televize zvuk.)