reklama
Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně

Problém s rozšířením paměti u staršího PC

Alvo (2)|2.6.2010 22:18
Zdravím,snažím se dát pro děti do kupy starý počítač Compaq Deskpro EN s pentiem (R) 3 ,866 Mhz a nejsem na to zrovn odborník.Poradil by mi někdo jak rozšířit paměť.Je tam SDRAM 2x256MB a pokud tam přidám jakoukoliv kompatibilní a funkční paměť navíc tak se ozve dvakrát pípnutí,napíše se chybové hlášení a tím to končí,už se to nerozjede.Slyšel jsem,že by se to snad mělo přestavit nebo povolit v biosu.
DrZelenka (2491)|2.6.2010 22:39
[quote=Alvo;379398]Zdravím,snažím se dát pro děti do kupy starý počítač Compaq Deskpro EN s pentiem (R) 3 ,866 Mhz a nejsem na to zrovn odborník.Poradil by mi někdo jak rozšířit paměť.Je tam SDRAM 2x256MB a pokud tam přidám jakoukoliv kompatibilní a funkční paměť navíc tak se ozve dvakrát pípnutí,napíše se chybové hlášení a tím to končí,už se to nerozjede.Slyšel jsem,že by se to snad mělo přestavit nebo povolit v biosu.[/quote]

Kdyz uz to napise nejakou hlasku, tak by bylo dobry si ji precist/napsat ji sem. :mistake

Pust Everest a napiste model zakladni desky + pameti at vime presne co tam je.
speedsnail (4876)|2.6.2010 22:40
1. Víc než 512Mb ram nemá reálně pro P3 866Mhz smysl
2. Deska nemusí podporovat dohromady single sided a duble sided paměti.
3. Jaké paměti tam přidáváš, může být omezení maximální RAM na slot, případně na celou chipovou sadu.
4. Dej sem výpis z everestu, jaká je tam deska a chipová sada.
johny__g (6387)|3.6.2010 08:40
Tak já jsem vyndal svoji křišťálovou kouli, podíval se do ní a zjistil, že ten počítač bude něco jako tohle. A protože to má čipset i815, který víc jak 512 MB paměti adresovat neumí, máš smůlu. Víc tam prostě nepůjde.
Tak co, trefil jsem se?
Alvo (2)|3.6.2010 20:45