Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně

PC problém, prosím poraďte

eva2009 (13)|7.6.2010 11:29
ahoj, mám delší dobu problém s pc, nevím čím to je, a tak popíšu situaci,

asi tak před 14 dny se mi začal sám vypínat počítač, spustil se mi až na po 10, když jsem nahodila net udělalo mi to tohle: [odkaz, pro zobrazení se přihlaste]

a pak se to zase vyplo, a nešlo to nahodit zpět. A tak jsem zavolala technika, ale než přišel, tak mi to zase šlo(asi na 30 spuštění restart). Technik mi poradil, že mám dát Obnovení systému, když jsem mu ukazovala co to dělá viz. obrázek výše, tak říkal, že to může být grafickou kartou. Když to šlo, tak říkal, že to mohlo být aktualizacemi. No a týden šel pc bez problémů. Dnes jsem ho v 8h spustila, a 10 x vůbec nenajel na hlavní stránku, z toho se vypínal, jednou najel, a spustila jsem net, pak to zase kikslo, tak, že se mýchaly barvy a konec. Dala jsem obnovení systému zase to jede, ale nevím jak dlouho to zase půjde.. nevíte čím to je... už mě to štve, technika nemůžu zavolat, protože to nejde např. dvě hodiny po restartech a pak jo, nebo to nejde dva dny, a pak když přijde, tak pc jde vpořádku.

Takže problém je v tom- občas se mýchají barvy počítač se vypne, někdy nejde zapnout- až na po 20, pak zas jede týden jako nic.

Hodím sem fotky co to dělá:
[odkaz, pro zobrazení se přihlaste]

takhle jsem dnes obnovovala systém, ale pomohlo to, ikdyž nevím na jak dlouho.

díky za rady čím to může být
zsdx (2098)|7.6.2010 12:17
[quote=eva2009;380257]tak říkal, že to může být grafickou kartou.[/quote]

Obavam se, ze mel recht - dle artefaktu to vypada na vadnou grafickou kartu /resp. jeji RAM/.
johny__g (6387)|7.6.2010 12:21