Problém s Lg gdr 8164b
Zdravím dostal se mi do ruky lg gdr-8164b tak jsem ho zapojil a ono nic tak se ptám proč mně to nic nedělá jestli mám něco nainstalovat.Nevím jsem zofalý.Tak odpověd čekám co nejdřív.Jsem uplný nováček takže s nějakýma cizíma názvama si nevím rady.
Pokud je správně zapojená tak by měla bliknout a vysunout šuplík po stlačení tlačítka (to by měla už při zapojení napájení - modrý konektor úplně dole), jinak reklamace ;)

Blikla a když tam dám dvd tak nefunguje a když tam dám cd tak taky nic.Já myslel když tam něco nainstaluju jako nějaký ovladač nebo něco tak by to mnělo jít.Takže to mám jako rozbitý??Dal mně to kámoš.
Máš ten plochej kabel zapojen správně do desky (obvykle modrý konektor na jedné straně)? Na posledním konektoru (černý, viz. obr.) mechaniku? Je mechanika správně najumperovaná na MASTER (na fotce modrý "čudlík")? Je vidět v BIOSU? :notsure
Aha ten modrej konektor na tom plochým tam není (asi..nevidím ho tam) a nerozumím slovům ,,najumperovaná na MASTER'' a ,,BIOS'' .
Ten čudlík se jmenuje jumper. Může mít jakoukoliv jinou barvu ;) Nastavuje se s ním umístění mechaniky - pokud je mechanika na konci kabelu tak musí být jumper v pozici MASTER, pokud je na druhým konektoru tak musí být jumper na SLAVE, třetí možnost CS/CABLE SELECT je něco jako automatika, kdy se nastavení bere podle kabelu, ale obě zařízerní musí mít jumper v pozici CS. Nejjistější je právě nastavovat zařízení manuálně na MASTER což je přesně tvůj případ
V tvým případě musí být v pozici MASTER čili propojit svisle "pichláky" úplně vpravo ;)
edit: máš na tom plochym káblu připojenou jen tu mechaniku nebo ještě jedno zařízení?
V tvým případě musí být v pozici MASTER čili propojit svisle "pichláky" úplně vpravo ;)
edit: máš na tom plochym káblu připojenou jen tu mechaniku nebo ještě jedno zařízení?
Je to jen propojený k boku mé bedny a ted přikládám foto další nevím jestli je tu ten ''jumper'' a v pozici MA je.
Foto
Foto