Problém s výkonem
Ahoj! Předem píšu, že jsem laik. Začlo to po výměně základní desky a zdroje. Dřív jsem mohl hrát třeba WoWko na plný detaily a v pohodě. Po výměně se to nedalo hrát ani na minimum. Když jsem pár minut hrál třeba NFS:U2, Far Cry nebo pár let starou hru Re-Volt, tak to hodilo modrou obrazovku a error nv4_disp = RESTART. Otestoval jsem to přez 3DMark2001 score bylo kolem 2200 a fps 1-25. Pak jsem nainstaloval jinej ovladač a problém s errorem přestal. Zkusil jsem vyčistit pc jako defragmentace, smazání a odinstalování nepotřebných věcí atd. Score je teď kolem 4500 test je plynulejší a fps se o něco zvýšily. Když teď hraju classic WoW na low detaily, tak se to někdy sekne na pár vteřin a to i v klidu. Prostě výkon se rapidně snížil. :(
CPU Intel Celeron 2.1GHz
ZÁKL. D. AsRock P4i65GV
ZDROJ 400W ATX
RAM 1. 1GB 2. 512MB
GRAFICKÁ K. NVIDIA GeForce NX6200AX 256MB
Přehříváním to asi nebude teplota je v pohodě i v zátěži. Doufám, že to bude prkotina :D...
Předem děkuji za pomoc.
CPU Intel Celeron 2.1GHz
ZÁKL. D. AsRock P4i65GV
ZDROJ 400W ATX
RAM 1. 1GB 2. 512MB
GRAFICKÁ K. NVIDIA GeForce NX6200AX 256MB
Přehříváním to asi nebude teplota je v pohodě i v zátěži. Doufám, že to bude prkotina :D...
Předem děkuji za pomoc.
Nejdřív taková blbá otázka: Jsi si jistý že si vyměnil (nebo ti nekdo vyměnil) jen zdroj a základní desku? Protože ten procesor a zejména grafická karta jsou takové šunty, že se mi nezdá moc reálné aby mohly kdykoliv WoWko dávat na plné detaily.
Teď k věci:
Jaká byla předtím základní deska?
Jaký je to přesně typ procesoru, je v biosu správně detekován a nastaven? Stáhni si program CPU_Z a dej sem screenshot jeho úvodní obrazovky (přes správce příloh přímo zde u příspěvku).
Došlo k reinstalu OS po výměně základní desky?
Teď k věci:
Jaká byla předtím základní deska?
Jaký je to přesně typ procesoru, je v biosu správně detekován a nastaven? Stáhni si program CPU_Z a dej sem screenshot jeho úvodní obrazovky (přes správce příloh přímo zde u příspěvku).